Adrian Pascu, managerul care conduce businessul producătorului de iaurturi Danone România şi din regiune, spune că unul dintre cele mai importante proiecte ale companiei din acest an este consolidarea poziţiei fabricii din Bucureşti de centru de producţie regional. În prezent, Danone România exportă produse în 22 de ţări, livrările la export având o evoluţie de două cifre în primul semestru faţă de perioada similară a anului trecut. Conform informaţiilor furnizate anterior de companie, exporturile reprezintă circa 10% din producţia fabricii din Bucureşti. „Probabil cel mai important proiect aş spune că este consolidarea poziţiei fabricii Danone România din Bucureşti ca un centru de producţie pentru alte pieţe. Vorbim de volume mari, de peste 15.000 tone, de iaurturi produse în România cu resurse locale şi livrate peste hotare. De asemenea, este vorba de investiţii noi în cursul următorilor doi ani. Ne-ar ajuta mult o infrastructură solidă în România, care să ne permită transportul rapid al iaurturilor către alte pieţe, având în vedere că vorbim de produse proaspete, cu o durată scurtă de viaţă“, a declarat pentru ZF Adrian Pascu, director general al producătorului de iaurturi Danone România, Bulgaria şi ţările adriatice.