124
Danone şi Evolution Fresh investesc 2,2 miliarde dolari în categoria “smoothie”, prin lansarea noilor linii de băuturi pe bază de iaurt. Linia cea nouă pe care o vor lansa cele două firme, va include o “capsulă de căpşuni clasice, îmbunătăţită cu mere şi banana” dar şi cu alte arome mai “aventuroase”, din legume, cum ar fi morcov şi mango, potrivit www.foodnavigator-usa.com Pe de altă parte, cele două firme mai mizează şi pe un alt produs care este în trend: piureurile, deoarece acestea pot fi asezonate cu adaos de varză proaspătă, pudră de protein şi, evident, iaurt grecesc. Pentru moment, piureurile de legume şi fructe vor fi disponibile în magazinele Starbucks, dar se vor găsi şi în supermarket+urile la nivel naţional, unde vor fi poziţionate ca “gustarea de după-amiază”. Tot în această primăvară, cele două companii vor lansa un parfait din iaurturi greceşti, cu fulgi de ovăz şi căpşuni, cireşe, fructe de pădure sezoniere sau miere.În luna iulie, magazinele alimentare de fructe, la nivel naţional, urmează să introducă la vânzare şi iaurturile greceşti fără grăsimi. Cele patru arome de iaurturi de marcă vor fi ambulate în cutii de carton transparente, care sunt acum în trend, pentru că acestea permit consumatorilor să vadă conţinutul produsului alimentar, ceea ce face ca produsele să pară mai proaspete şi mai sănătoase. Însă Danone nu este singura companie inovatoare în ceea ce priveşte iaurtul grecesc. Alpina Foods, de pildă, a anunţat că la începutul acestei luni valansa pe piaţă “prima linie de iaurt infuzată cu cafea adevărată”, iar selecţiile de cafea vor fifăcute de la firmle Mocha, Caramel Macchiato şi Latte vanilia. Alpina a mai precizat că iaurturile sale vor include cafea columbiană adevărată şi va cuprinde 30-50 mg de cafeină, adică echivalentul unei jumătăţi de ceşti de cafea. Acest produs este menit să vină în sprijinul consumatorilor care îşi doresc să mănânce sănătos şi prefer iaurtul, dar care îşi doresc, în acelaşi timp, şi un impuls de energie suplimentară.