216

Danone testează pofta micilor mâncăcioși pe Fb

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După cum am anunțat recent, Danone România a lansat noi produse lactate pentru copii. Mai precis, este vorba despre gama Danone Mic Dejun Delicios, care include doua sortimente de iaurt facut din lapte de cea mai buna calitate, provenit de la fermierii romani – iaurt alb si iaurt cu capsuni, ambele cu fulgi de porumb. Cele doua variante de iaurt se diferentiaza printr-un ambalaj inspirat din personajele Disney (Minnie, Mickey, Daisy si Donald). Mai nou, compania a deschis o pagină de Facebook pe care dialoghează intens, atât cu părinții, cât și cu mile de mici mâncăcioși de iaurturi din sortimenele menționate mai sus, testând astfel preferințele segmentului de piață vizat. Adăugăm că această nouă inițiativă de marketing se adaugă unui lung șir de acțiuni similare care vin să completeze campaniile publicitare sau educative pe care Danone România le-a inițiat în ultimii ani și care sunt menite, pe de o parte, să mențină cota de interes pentru produsele sale la un nivel înalt, dar și să stimuleze permanent consumul. Cum bine cunoaștem, Danone România este liderul incontestabil de pe piața românească a iaurturilor.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2