Ca de obicei, în ultima perioadă, firma de lactate, Josi Logistic, va fi prezentă la încă o foarte mare manifestare expozițională de profil, de data aceasta, reprezentanții companiei particiând la SIAL 2016, cel mai mare eveniment de profil din industria alimentară a lumii. Despre prezența la târg, precum și despre activitatea din ultima perioadă, ne-a vorbit doamna Simona Alecu, Marketing and Export Affair al companiei. Iată ce a declarat în exclusivitate pentru revista Fabrica de Lapte: „Putem spune cu mandrie ca anul 2016 a fost cel mai bun an de pana acum pentru Josi Logistic. Din datele contabile se poate estima ca pe finele acestui an, am putea sa il inchidem cu o cifra de afaceri de 10 milioane de euro, cu o crestere cu 40%, fata de 2015, cu un numar de 2000 de clienti activi, lunari si 25 masini de distributie. Dar, dorintele de dezvoltare al antreprenorilor nu se opresc aici. Inca din primavara am lansat cu bucurie 3 game noi de produse pentru consumatorii nostri: “Oul Josi”, “Gama Mediteraneana”, nascuta din pasiune pentru arome, gusturi rafinate si preocupare constanta pentru produse de cea mai inalta calitate si “Gama Gold” reprezentand totodata exigenta maxima a gustului si calitatea desavarsita a produselor noastre. Tot in acest an s-a lucrat intens si la imaginea Josi Logistic, in vara lansand cu succes site-ul nostru www.josi.ro, o platforma online care ofera o paleta larga de informatii despre companie, dar si despre toate produsele noastre. Acesta este dinaminca, fiind actualizata lunar cu produse noi dar si proiecte la care luam parte. In paralel, s-a lansat cu succes catre toti clientii nostri si noul catalog Josi, primit cu foarte mare entuziasm nu doardatorita aspectului grafic deosebit, dar si datorita multitudinii de informatii utile, atat pentru clientii directi, cat si pentru clientii finali. Acum, targul SIAL este, probabil, cel mai “fierbinte” punct de intilnire din industria alimentara din intreaga lume, unde sunt reunite cele mai multe si mai mari branduri din acest sector. Este locul unde inovatia se intilneste cu traditionalul, unde tehnologia se imbina armonios cu mestesugul, locul unde Josi Logistic isi gaseste inspiratia. Ce urmareste Josi Logistic prin participarea la acest SIAL 2016:
In acest moment este greu de descris o strategie concreta de abordare a pietei, dar un lucru cert: Gandirea Josi Logistic priveste inainte, incet, cu pasi marunti, pe directia crescendo, iar SIAL 2016 este o foarte buna oportunitate, in acest sens.”