Stirieye

377

Doar hypermarketurile vor mai păstra numele simplu Carrefour
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Retailerul francez Carrefour va păstra denumirea Carrefour doar pentru rețeaua de hypermarketuri, potrivit publicației franceze Lineaires, informează magazinprogresiv.ro. Strategia urmează orientarea CEO-ului grupului Carrefour, Georges Plassat, care a pus sub semnul intrebării, în discursul său din luna august a anului trecut, ideea de convergență de brand, aceasta fiind "atractivă, dar, practic, imposibil de apărat” și care implică totodată "o problemă de confuzie între formatele de preț." În afara hypermarketurilor, celelalte formate vor avea ca identitate vizuala logo-ul Carrefour, urmat de numele rețelei. De exemplu, rețeaua de supermarketuri va avea logo-ul Carrefour, urmat de numele Market, iar cea de proximitate de numele Express. Și în România ultimele deschideri de supermarketuri și magazine de proximitate, au fost anunțate cu noile denumiri. (mai multe pe magazinprogresiv.ro).

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.