155

Eurolactis, primii din lume care vând lapte de măgăriță la cutie

autor

MeetMilk.ro

distribuie

După ani de cercetare și dezvoltare, Eurolactis a lansat oficial pe piață, pentru prima oară în lume, lapte de măgăriță, ambalat la cutie de carton. Doza unică în cutii Tetra Brik Aseptic de 100ml de la Onalat, cu lapte integral de măgăriță ultra-tratat termic (UHT), obținut de la fermele de măgari ale Eurolactis din sudul Italiei, a  intrat în producție, pe liniile din Modena, Italia de Nord, în luna decembrie 2014.

  Folosind tehnologia de injecție directă cu abur, prin care laptele este adus timp de câteva secunde în contact cu aburul încălzit la 140°C, Eurolactis reușește să asigure păstrarea ”în proporție de 95%”, a beneficiilor nutriționale ale laptelui crud de măgăriță. Ca rezultat, fiecare cutie de 100ml conține 0,5 g de grăsime, 1,6 g de proteine, și 6,7 g de carbohidrați. Laptele de măgar este, de asemenea, în mod natural hipoalergenic, și bogat în vitamina C și omega-3. Într-un interviu acordat DairyReporter.com, Pierluigi Orunesu, fondator și șef al Eurolactis, a explicat, că laptele integral de măgar UHT ar trebui să fie văzut ca un supliment alimentar și  nu ca o băutură. ”Tu nu vei bea lapte de măgăriță dacă ești consumator de lapte de vacă”, explica Orunesu. ”Acesta poate fi folosit ca un substituent, în cazul copiilor care sunt alergici la laptele de vacă”, a spus el. ”Și cei în vârstă l-ar putea folosi 10 zile la fiecare două luni pentru a-și stimula sistemul imunitar”.   În Europa, unde laptele de măgăriță este oferit pentru consum ”mai mult copiiilor”, Eurolactis și-a asigurat distribuția printr-o serie de contracte încheiate cu lanțuri de magazine precum Casino în Franța, Esselunga în Italia și SicilConad în Sicilia, purtând discuții în prezent și cu doi retaileri elvețieni. Cutia de carton de 100ml se va vinde la un preț cuprins între 2,80 € (US $ 3,15) și 3,80 € (US $ 4,25), și, deși este destul de scumpă, trebuie avut în vedere că aceeași cantitate de lapte praf de măgar este mai scumpă cu 35%.   ”De la început, ne-am dorit de a aduce pe piață cel mai valoros lapte, la cel mai bun preț. De asemenea, ”explorăm” oportunitățile de comercializare din Asia, unde laptele de măgăriță este considerat a oferi ”frumusețe interioară”, și SUA, unde consumatorii se arată a fi ”extrem de curioși””. Orunesu chiar a glumit că așteaptă doar un telefon de la Partidul Democrat din SUA pentru a începe livrările. ”Consumatorii din Marea Britanie cer, de asemenea, lapte măgăriță”, a continuat Orunesu. ”Dar nu avem niciun partener în Marea Britanie, în acest moment”. Privind în perspectivă, Orunesu specula cu privire la posibilitatea de a lansa laptele integral de măgăriță Onalat UHT în formate mai mari de ambalare. ”S-ar putea să scoatem ambalaje la jumătate de litru mai târziu, a spus el. ”Dar este prea devreme să vorbim despre asta. Există, de asemenea, potențial de a ne extinde în noi categorii. (...) la băuturile pentru sportivi, deoarece laptele de măgăriță este sărac în grăsimi și bogat în carbohidrați”, a adăugat Orunesu.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2