220
O parte dintre expozantii romani la SIAL 2012 au propriile standuri, iar o parte isi vor expune produsele in standul Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc - APAR (Magiunul de Topoloveni, Borsec, Plescoi, Doripesco, Vinurile de Urlati-Dealu Mare si Samburesti, Aqua Carpatica, etc - branduri demne de a reprezenta Romania la o manifestare de acest gen), a declarat Stefan Padure, manager SmartScop Management si Presedintele APAR. In cadrul standurilor s-a acordat firmelor aproximativ aceeasi suprafata de expunere. Acesta este un program sustinut de stat si administrat de Directia de Promovare Externa din cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in consecinta toti participantii sunt egali. Bugetul alocat acestui targ a fost de aprox 1,1 milioane de lei, organizarea lui facand obiectul unei licitatii publice din vara acestui an, a explicat Presedintele APAR. SIAL va reuni in acest an 6.000 de expozanti din peste 100 de tari. Organizatorii asteapta un numar de 67.000 de vizitatori din sectorul comertului alimentar (reprezentanti ai marilor retaileri internationali, regionali sau locali si ai centralelor de achizitii), ceea ce reprezinta aproape jumatate din numarul prognozat de vizitatori, din peste 200 de tari. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)