268
Pentru a treia oară consecutiv la Anuga, compania Five Continents a fost, cu certitudine, una dintre vedetele târgului, detașându-se net de ceilalți expozanți din secțiunea lactatelor. Și când afirmăm acest lucru nu ne referim doar la cei din România, foarte puțini la număr și, oricum, și ei cu produse de cea mai bună calitate expuse la standuri, ci la firmele străine, care, pe lângă unele noutăți despre care am vorbit în relatarea referitoare la Salonul de Inovație, au căzut într-o oarecare banalitate a ofertei. Ei bine, nu, Five Continents a spart tiparele nu doar prin calitatea produselor expuse, ci și prin gama de brânzeturi fermentate, cașcavalurile propuse buyer-ilor sau diverse sortimente de lapte. Cei doi reprezentanți ai firmei, domnii Eduardo Khalil și Hani Khalil, au declarat special pentru revista Meat.Milk. că pentru finalul anului 2017 estimează o creștere a volumului afacerilor cu 20 %, inclusiv grație operațiunilor de export spre piețe din Europa, Orientul Mijlociu și America, operațiuni care, dacă acum reprezintă cca 30 % din business, cu siguranță, procentul se va mări în urma rundelor de negocieri pe care le-au avut cu viitorii beneficiari care nu doar că s-au arătate interesați de lactatele cu marca Five Continents, ci, mai important, și-au anunțat intenția de a semna viitoare contracte comerciale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 11 octombrie 2017)