Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor FrieslandCampina România, al treilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor ca cifră de afaceri, se reuneşte în septembrie pentru a decide mai multe schimbări în cadrul companiei, printre deciziile care urmează să fie luate aflându-se şi modificarea auditorului companiei. Astfel, acţionarii producătorului Napolact, FrieslandCampina România vor avea pe masă revocarea KPMG Audit din funcţia de auditor, conform datelor apărute în Monitorul Oficial. În locul KPMG ar putea fi numit pe o perioadă nelimitată un alt auditor din „Big Four” - PricewaterhouseCoopers Audit. Companiile multinaţionale cu activitate pe plan local scot anual câteva sute de mii de euro pentru plata auditorilor, cele mai multe alegând să lucreze cu cei mai mari jucători din domeniu: PricewaterhouseCoopers (PwC), KPMG, EY sau Deloitte, informează Ziarul financiar. Napolact este brandul fanion al producătorului FrieslandCampina România, care mai are în portofoliu şi Milli şi Oke, însă majoritatea investiţiilor companiei s-au îndreptat către acest brand.