Stirieye

306

Grigore horoi, agricola bacau: "puiul fericit" reprezinta 10% din vanzarile de carne refrigerata ale companiei
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Puiul Fericit, produs lansat de Agricola Bacau, unul dintre principalii jucatori pe piata carnii de pasare din Roamania la inceputul lunii iulie, a atins deja 10% din vanzarile de carne refrigerata ale producatorului, conform reprezentantilor companiei.

Interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa prezinta un potential semnificativ de crestere in urmatorii ani. Trendul vanzarilor de Pui Fericit, atat sub forma de carcasa, cat si sub forma pieselor transate (Piept dezosat, Pulpe, Aripi sau Carne pentru ciorbita, Ciocanele si Pulpe superioare) este unul crescator de la o luna la alta. Daca intr-o prima faza estimam ca Puiul Fericit va creste vanzarile Agricola Bacau de carcasa de pui cu 5%, la aproape trei luni de la lansare acesta reprezinta 10% din vanzarile Agricola Bacau de carne refrigerata, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau. Reprezentantul companiei a precizat ca s-a decis popularizarea la o scara mult mai larga a produsului, printr-o campanie ATL. Campania Crestem doar pui fericiti, dezvoltata impreuna cu Tempo Media, se va derula in perioada 30 septembrie – 31 octombrie si este sustinuta prinn doua spoturi TV, de 30 secunde si, respectiv, 10 secunde. Puiul fericit, sub forma de carcasa si piese transate, este comercializat in retelele Real, Carrefour, Kaufland, Metro, Selgros, Penny Market, Pludi si Cora, precum si in magazinele proprii Agricola Bacau.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.