128

Hochland, în fruntea Top-ului celor mai consumate mărci de brânzeturi

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Primele poziții în topul celor mai consumate mărci de brânzeturi sunt ocupate de branduri aparținând unora dintre cei importanți jucători din industrie. Hochland este liderul clasamentului, acest brand fiind consumat de 22% dintre români, potrivit unui studiu TNS.   Acesta este urmat de Napolact și Delaco, branduri consumate de 15% , respectiv 12% dintre români. De asemenea, în top 5 regăsim și brandurile Pilos – marcă privată a discounterului Lidl – și Gusturi românești, brand lansat pe piață de rețeaua de supermarketuri Mega Image în anul 2008.   Clasamentul se păstrează în linii mari și în cazul celor mai populare mărci. Astfel, aproximativ unu din doi români a menționat spontan mărcile Hochland și Napolact, iar patru din zece au numit brandul Delaco, când au fost întrebați ce mărci de brânzeturi cunosc.   În categoria laptelui proaspăt, regăsim în fruntea clasamentului mărcilor cu notorietate, cât și al mărcilor consumate, următoarele nume: Zuzu, LaDorna și Napolact. Zuzu ocupă un loc fruntaș și în categoria iaurturilor, ca și Danone, atât în ceea ce privește notorietatea brandului, cât și incidența în consum, potrivit studiului TNS, citat de Progresiv.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2