263

Iaurtul alb Danone Natural a fost relansat

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Iaurtul alb Danone Natural a fost relasat recent, ca dovadă a preocupării permanente pentru alimentația sănătoasă a consumatorilor. Iaurtul alb Danone Natural folosește o rețetă nouă, care are la bază doar lapte și fermenți, fără supliment de proteine din lapte, pentru a răspunde preferinței românilor pentru produse cât mai simple. Rețeta a fost realizată pornind de la așteptările românilor legate de un iaurt bun, de calitate: gust de lapte, ușor acrișor, proaspăt și textură consistentă.

Noile iaurturi, cu un gust nou și mai proaspăt, sunt fabricate din lapte integral de 3,5% grăsime, la standarde europene, colectat de la fermele cu care Danone colaborează, și fermenți activi benefici - ingredientul esențial, fără de care niciun iaurt nu poate fi creat. „Lansăm această nouă formulă, doar cu lapte și fermenți, pentru toți românii care și-au exprimat preferința pentru produse simple. Superioritatea iaurturilor Danone stă în calitatea excelentă a laptelui produs de fermele partenere, pentru că niciun proces de fabricație, oricât de avansat ar fi, nu poate îmbunătăți calitatea materiei prime utilizate. Obținerea unui lapte de cea mai bună calitate presupune văcuțe de rasă, bine hrănite și îngrijite, și condiții de igienă foarte bune în fermă și sala de muls. De aceea, de aproape 10 ani, am lucrat împreună cu fermierii parteneri pentru a îmbunătăți continuu calitatea laptelui colectat și am alocat peste 25 milioane lei în acest scop. Datorită calității superioare a laptelui, care acum este mai bogat în proteine, putem oferi românilor o nouă opțiune de consum, o formulă simplă de iaurt, doar cu lapte și fermenti, ingrediente care se află de altfel la baza tuturor produselor noastre“,  declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est. În prezent compania are peste 30 ferme partenere, dintre care opt livrează lapte pentru Danone de peste 10 ani, iar două de 15 ani. Aproximativ 1 milion de iaurturi ies zilnic pe poarta fabricii Danone din București și iau drumul a nouă țări europene.   Iaurtul este un aliment natural, simplu, care se obține din lapte în care se adaugă fermenți, adică bacterii benefice, de origine pură, care îşi au originea în produse lactate tradiționale. Bacteriile uzuale de fermentare sunt Lactobacillus bulgaricus și Streptococcus termophilus. În ciuda denumirii științifice complicate, acestea sunt ingrediente naturale ce transformă iaurtul într-unul din alimentele cele mai valoroase din punct de vedere al conținutului nutritiv, cu numeroase beneficii pentru sănătate. Consumat de peste 12000 de ani, iaurtul este recunoscut ca aliment sănătos, fiind mai ușor de digerat decât laptele din care este obținut. De asemenea, datorită bacteriilor vii pe care le conține, iaurtul contribuie la menținerea echilibrului florei intestinale, importantă pentru funcționarea sistemului digestiv. Iaurtul conține totodată proteine valoroase și calciu, alături de alte minerale și vitamine necesare pentru creștere și sănătate de-a lungul întregii vieți. În plus, studii recente demonstrează o mulțime de alte beneficii pentru organism, așa cum au fost prezentate de către experți în nutriție în cadrul  Conferinţei „Sănătate prin Alimentaţie” 2014 (link http://www.danone.ro/comunicate-de-presa/iaurtul-alimentul-minune-care-ne-mentine-sanatosi-si-forma-2/ ). Noua formulă de Iaurt Danone Natural cu 3,5% grăsime este promovată online și în magazine de Văcuța Drăguța (link https://www.facebook.com/iaurtul.Danone ), un personaj carismatic, care vine de la ferma domnului Azoiței din Vrancea, partener Danone de 15 ani.  Danone RomâniaDanone România este lider de piață în categoria produselor lactate proaspete. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone. Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO. Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive în mai mult de 70 de țări în întreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Cremosso și Delicios.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2