Astfel, compania controlată de antreprenorii locali Adrian Creoşteanu, 62 de ani (50% din părţi sociale) şi Ioan şi Alin Neagoş, îşi face loc treptat printre cei mai mari jucători din industria lactatelor, o piaţă unde liderii sunt grupul francez Danone, Albalact-companie cu acţionariat majoritar românesc şi olandezii de la FrieslandCampina, care produce brandul românesc Napolact. Piaţa lactatelor, evaluată la circa 100 mil. euro, este foarte fragmentată, cu puţini jucători mari şi multe companii de talie medie şi mică. Conform datelor de pe site-ul propriu, produsele Monor sunt disponibile în peste 500 de magazine din oraşe din Bistriţa, Târgu-Mureş, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Braşov, la care se adaugă şi marii distribuitori de produse lactate din Bucureşti sau Iaşi. Compania este prezentă de exemplu în cadrul reţelei de supermarketuri Mega Image, cea mai extinsă din România. În 2014, compania bistriţeană a avut afaceri de 59 milioane de lei, în creştere cu 65 faţă de anul precedent. Producătorul brandului Monor este prezent şi pe pieţele externe, exporturile ridicându-se la circa 5,2 mil. lei, adică circa 8% din businessul anual făcut de bistriţeni. Carmo-Lact Prod, companie fondată în 1992, are în portofoliu brânzeturi, lapte de consum, lapte bătut, iaurt, smântână şi deserturi. Compania are peste 180 de angajaţi.