Tehnologii

165

În București, Toneli conduce Top-ul notorietății

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Pe piața din București, Toneli conduce Top-ul notorietăți, dar și în cel al aprecierilor consumatorilor, conform unei cercetări de piață care a relevat faptul că ouăle sunt printre cele mai consumate alimente.

  Potrivit datelor publicate de Magazin Progresiv, categoria ouălor proaspete se remarcă printr-o incidenţă mare de consum, 93% dintre românii din mediul urban consumând aceste produse în mod obişnuit, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult decât atât, 83% dintre aceştia manâncă ouă de cel puţin 2-3 ori în fiecare săptămână.   În ceea ce priveşte obiceiurile de consum, indiferent de modul de preparare, românii preferă să mănânce ouă la micul dejun, însă acestea sunt consumate şi la prânz şi cină. De asemenea, aceştia le consumă şi la pachet la şcoală sau la serviciu sau ca gustare între mese. Atunci când cumpără ouă, principalul factor care influenţează alegerea este prospeţimea acestora, mai mult de nouă din zece români menţionând acest aspect. Următoarele criterii pe care românii le iau în considerare sunt raportul calitate – preţ, originea ouălor (să provină de la găini hrănite natural) şi gustul cât mai asemănător cu cel al ouălor de ţară, criterii invocate de mai mult de opt din zece consumatori din mediul urban.   Cea mai apreciată marcă de ouă în rândul bucureştenilor este Familia Toneli, aproximativ jumătate dintre aceştia (48%) consumând aceste ouă în ultimele 12 luni, potrivit studiului Isense Solutions. Dintre aceştia, circa o treime sunt loiali acestei mărci, consumând-o cel mai des.   Studiul Isense Solutions a fost realizat online pe un eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru mediul urban, gradul de eroare fiind de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%. iSense Solutions - The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări. , categoria ouălor proaspete se remarcă printr-o incidenţă mare de consum, 93% dintre românii din mediul urban consumând aceste produse în mod obişnuit, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult decât atât, 83% dintre aceştia manâncă ouă de cel puţin 2-3 ori în fiecare săptămână.   În ceea ce priveşte obiceiurile de consum, indiferent de modul de preparare, românii preferă să mănânce ouă la micul dejun, însă acestea sunt consumate şi la prânz şi cină. De asemenea, aceştia le consumă şi la pachet la şcoală sau la serviciu sau ca gustare între mese. Atunci când cumpără ouă, principalul factor care influenţează alegerea este prospeţimea acestora, mai mult de nouă din zece români menţionând acest aspect. Următoarele criterii pe care românii le iau în considerare sunt raportul calitate – preţ, originea ouălor (să provină de la găini hrănite natural) şi gustul cât mai asemănător cu cel al ouălor de ţară, criterii invocate de mai mult de opt din zece consumatori din mediul urban.   Cea mai apreciată marcă de ouă în rândul bucureştenilor este Familia Toneli, aproximativ jumătate dintre aceştia (48%) consumând aceste ouă în ultimele 12 luni, potrivit studiului Isense Solutions. Dintre aceştia, circa o treime sunt loiali acestei mărci, consumând-o cel mai des.   Studiul Isense Solutions a fost realizat online pe un eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru mediul urban, gradul de eroare fiind de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%. iSense Solutions - The Modern Consumer Company folosește cele mai recente tehnologii de sondare a consumatorului modern din România și oferă servicii integrate de marketing: cercetare, consultanță în marketing si comunicare, digital și vânzări.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2