„Performanţele noastre la data de 30 iunie 2015 arată capacitatea noastră de a progresa atât în cifră de afaceri cât şi în rentabilitate într-un context care rămâne adesea dificil”, a precizat Vianney Mulliez, Preşedinte al Consiliului de administraţie, care a mai completat că al doilea semestru se anunță bogat în provocări, informează Progresiv. Hypermarketurile, segment pe care compania activează și în România, reprezintă 82% din veniturile grupului, în timp ce supermarketurile dețin 14%. Din punct de vedere geografic, Franța realizează 34% din totalul afacerilor, Europa Occidentală (Spania, Italia, Portugalia și Luxembourg) a contribuit cu 18%, în timp ce restul piețelor (Polonia, Ungaria, România, Ucraina, Rusia, China, Taiwan, Vietnam și Senegal) dețin o pondere de 48%. În dreptul României, în raportul financiar, este menționată o deschidere de magazin și achiziția a 12 clădiri ale hipermarketurilor ex-Real în România, care înainte au fost gestionate în sistem de chirie, şi a celor 12 galerii comerciales aferente. Valoarea acestei achiziții, în care este inclusă și cumpărarea societății Fields HK Ltd, companie de e-commerce a vânzării de produse alimentare de pe piaţa din China, se ridică la 194 milioane de euro. În România, în prezent, francezi operează un număr de 33 de hypermarketuri, dintre care 20 de foste magazine Real, preluate de la grupul Metro în anul 2013. Cele mai recente date financiare raportate de Auchan România la Ministerul de Finanțe pentru anul 2014 arată o cifră de afaceri de 4,073 miliarde de lei (916 milioane de euro), sub ținta anunțată de un miliard de euro.