213

Iulia Pencea, Covalact: Interesul procesatorilor pentru iaurtul tip Greek, în creștere

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Tendința de creștere a segmentului de produse sănătoase nu este singura care se conturează pe piața lactatelor ultra-fresh. Câștigă tot mai mult teren și categoria iaurturilor cu un conținut ridicat de grăsime. „Remarcăm creșterea interesului producătorilor pentru iaurtul tip grecesc, cu un conținut mare de grăsime sau conținut mare de proteine și redus de grăsimi”, a afirmat Iulia Pencea, Covalact, pentru revista Pogresiv. Pe această categorie de lactate și-a poziționat și Albalact cea mai importantă lansare de anul acesta, Zuzu Max, mizând pe adresarea către un segment de consumatori care nu a mai fost  țintit direct: bărbații. „Zuzu Max este un iaurt cremos, cu un procent mai mare de grăsime (10% în iaurtul natur și 4% în iaurtul cu fructe), care a fost creat special pentru bărbați. De ce pentru bărbați? Studiile ne-au arătat că există o nemulțumire în rândul populației masculine legată de faptul că brandurile din categoria iaurt se adresează în special femeilor. Bărbații se raportează în alt fel la categoria iaurt; pentru ei gustul bun este dat cremozitate și de conținutul de grăsime”, explică Cristina Miclea. Lansarea noii game a venit în urma investițiilor de peste 8 milioane de euro, realizate de Albalact în ultimii doi ani în retehnologizarea fabricii de la Oiejdea, lângă Alba Iulia, care au constat în punerea în funcțiune a unor noi linii de producție și au permis companiei să lanseze iaurturi la pahar de plastic pătrat, precum și lapte de consum și lactate de băut la bidon de plastic. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2