Liderul de necontestat al calității produselor din carne, Angst, lângă care, în mod obligatoriu, adăugăm și firma Salsi, își prezintă la actuala ediție a târgului Indagra Food cu noua imagine și cu noul slogan: ”Pasiune și experiență, insemnele Calității Angst”, cuvinte pe deplin argumentate de ceea ce se întâmplă în companiile conduse de domnul Sorin Minea și, mai ales, de produsele care ies zilnic pe porțile celor două fabrici, din Buftea și Sinaia. Prezent la stand, domnul Sorin Minea ne-a declara că, în ciuda unui an ”ciudat și dificil”, cele două firme ale domniei sale au înregistrat creșteri pe toate segmentele, indiferend dacă vorbim despre carne sau preparate din carne, despre gama de crud-uscate sau despre celelalte produse. Însă, cel mai mare succes este repurtat în acest moment de gama de produse ready-meal Merinde Urbane, care i-a cucerit practic pe consumatori, dovadă și aglomerația din fiecare moment de la standul firmei, acolo unde echipa de bucătari condusă de maestrul Sorin Bontea oferă spre degustare mâncăruri din această gamă. Ca noutate, să subliniem faptul că noua imagine pecare o caracterizăm ca deosebit de modernă, dinamică simplă și ”aerisită”, se referă la trei mari categorii de produse: Popular, Tradițional și Premium, toate fabricate la inconfundabilul etalon marca Angst. Și, ca noutate de moment, să spunem că, de curând, tocmai pentru a dezvolta gama de Merinde Urbane, domnul Sorin Minea a adus o echipă de bucătari din Nepal, care au misiunea de a stabili cele mai savuroase rețete de mâncăruri care, suntem siguri, vor delecta consumatorii din România.