256
Prezentă la cea de-a VII-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat Milk, firma Five Continents Group Botoșani a declanșat campania de rebranding, în fapt, doar o etapă a programului de dezvoltare gândit încă de acum trei ani. Programul, susținut de masive investiții, vizează în primul rând expansiunea capacităților de recepție a laptelui, de procesare și depozitare, dar și extinderea portofoliului de produse realizate din lapte-materie primă colectat de la văcuțe care pasc în zone total lipsite de poluare. Astfel, capacitatea de producție a companiei Five Continents Group Botoșani va ajunge la 150 de tone pe zi, iar concentrarea se va face pe rețetele originale de urdă, creme de brânză, mozzarella, lapte de consum, telemea, brânză proaspătă de vacă etc. În privința campaniei de rebranding în sine, compania s-a axat pe realizarea și promovarea unei mărci ”de Botoșani”, care să evidențieze prospețimea și naturalețea laptelui. Beneficiind de ambalaje moderne, care păstrează produsele finite în cele mai bune condiții, dar și de o nouă imagine, produsele fabricate la Five Continents Group Botoșani vor fi comercializate sub sloganul ”Calitate de cinci stele”.