Repere

268

La Meat Milk 2018 s-a reunit elita sectoarelor de carne și lapte

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În zilele de 10 și 11 mai, la Poiana Brașov, în organizarea agenției infoGROUP a avut loc cea de-a VII-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat Milk, eveniment care s-a desfășurat sub genericul Reconfigurarea sectoarelor de carne și lapte ale României, față de noile realități ale pieței.Eveniment de cel mai înalt nivel   Conferința a reconfirmat statutul de lider național al agenției infoGROUP în organizarea de evenimente de gen, bucurându-se de prezența următorilor oficiali: Petre Daea-Ministru al Agriculturii, Marius Pârvu-Președinte al ANPC, Adrian Pintea-Director General APIA, Cristian Duicu-Director General al ANSVSA, Ioan Câmpeanu-Secretar de Stat în Ministerul Mediului, Paul Anghel-Director General ANPC și Dorin Valter Enache-Director DSVSA-Brașov.   Alături de aceștia, au fost prezenți: Sorin Minea-Președinte Romalimenta, Radu Timiș-Președinte ARC, Dorin Cojocaru-Președinte APRIL, Dana Tănase-Director Executiv ARC, Ioan Ladoși-Președinte APCPR și Claudiu Frânc-Președinte FCBR.   Actuala ediție a beneficiat următoarele parteneriate: Partener Platinum: Agricola Internațional Bacău; Parteneri Gold: Cris-Tim și Testo România; Parteneri Silver: IFFA Frankfurt, Autofrigo Center Zanotti și Tom Agri Machine-Italia. Partener mic dejun a fost Carmangeria Godac.   Prezentări de înaltă ținută profesională   Prima zi a Conferinței Internaționale Meat Milk 2018 a fost rezervată prezentărilor de companii, dar și dezbaterilor din worksop-urile Carne și Lapte, după cum urmează:   În ședința generală din dimineața zilei de 10 mai au susținut prezentări următorii invitați: Grigore Horoi-Președinte Agricola Bacău; Horațiu Bașa-General Manager Testo România; Radu Timiș: Președinte ARC și Cris-Tim; Marius Maier-Director General CMC Group Broker de Asigurare; Eduard Simionescu-Greco JLT; Adrian Bența-Expert financiar și Dan Stere-Vicepreședinte Lindstrom.În worksop-ul dedicat sectorului de carne au susținut prezentări: Marko Arola, Suedia-CEO Tempix, Silvius Stanciu-Profesor Universitar UGAL, Remus Rogoz-Director General Sudpack și Horia Neș-Growth Manager Beck at al Services. Dezbaterea acestui workshop i-a avut ca speakeri pe Dana Tănase-Director Executiv ARC, Sorin Minea-Președinte Romalimenta și Ioan Ladoși-Președinte APCPR.Workshop-ul Lapte a conținut următoarele comunicări: Jens-Erik Riis, Belgia-Director Comercial Unisensor și Ivan Ivanov, Bulgaria-Project Manager Biokom Trendafilov, ambii, în numele companiei Biotrend Plus, Carmen Popescu-Director de Marketing Mediclim, Sandu Miclăuș-Director Tehnic Hoermann, Silvius Stanciu și Dorin Valter Enache-Director Executiv DSVSA Brașov. La dezbaterea finală a acesui workshop au participat domnii Dorin Cojocaru-Președinte APRIL, Claudiu Frânc-Președinte FCBR și Dorin Valter Enache.Zona B2B Expo, parte esențială a evenimentuluiZona Expo a Conferinței Internaționale Meat Milk a fost locul numeroaselor momente de degustări organizate de companiile procesatoare, precum și dialoguri de specialitate pe marginea produselor și serviciilor oferite de firmele expozante.   La standurile puse la dispoziție de organizatori au expus următoarele companii: Agricola Internațional Bacău, Angst, Alfa Software, Albalact, Biotrend, Calvatis, Comagrimpex, Cris-Tim, Debitron, Donido, DeaSign Print, EcoAktiv Agro, Five Continents Group Botoșani, Fotometric Instruments, FGCR, IFFA-Frankfurt, Indal Partner, Mirdatod, Sergiana, Solvay, Testo, Tom Itagri Machine și  Trepko. Ca la fiecare ediție, în a doua zi a evenimentului, reprezentanții autorităților au efectuat turul oficial al standurilor.   Prezent la eveniment, domnul Petre Daea a evidențiat calitatea de excepție a produselor din carne și din lapte expuse, precum și a soluțiilor de laborator destinate sănătății animalelor și siguranței alimentare, tehnologiilor destinate zootehniștilor, precum și cele de procesare, ambalare și transport.   În secțiunea Movie Meat Milk au avut proiecții companiile: Biotrend, Comagrimpex, Chiorino, CSB System și Sergiana.Gala Premiilor Meat Milk   Ca de fiecare dată, Gala Premiilor a fost unul dintre punctele centrale ale conferinței internaționale Meat Milk, organizatorii acordând Trofee de Excelență următoarelor companii: -Semtest BVN Mureș, pentru rezultatele excepționale în cercetarea din domeniul geneticii animale și pentru sprijinul acordat fermierilor români. -Mediclim, pentru activitatea deosebită în domeniul siguranței alimentare și a sănătății animale. -Testo România, pentru calitatea de excepție a tehnologiilor și produselor pe care le promovează și pentru sprijinul direct acordat companiilor din România. -Agricola Internațional Bacău, pentru activitatea de excepție și calitatea deosebită a produselor. Reprezentanții acestor firme au fost îndelung aplaudate de participanții la Gală, bucurându-se de aprecierea tuturor.   X X X   Acum, după încheierea clei de-a VII-a ediții a Expo-Conferinței Internaționale Meat Milk, putem afirma că am consemnat încă un succes de mare prestigiu. La eveniment au participat 234 de reprezentanți ai unui număr de 104 companii. Grație parteneriatului media pe care agenția infoGROUP îl are încheiat cu postul de televiziune Agro TV, lucrările conferinței au însumat 23 de ore de transmisii live, la care s-au adăugat încă trei emisiuni care, în serile de miercuri, joi și vineri au relatat despre eveniment. În ziua de 10 mai, numai pe Youtube, transmisiile în direct au fost vizualizate de peste 14.000 de persoane, iar lucrările celei de-a doua zi, 11 mai, de peste 15.000 de persoane, fapt care dovedește că informația a ajuns, numai pe acest canal media, la zeci de mii de specialiști direct interesați de subiectele propuse de organizatori, speaker-ii companiilor și invitații oficiali.La Meat Milk 2018 au mai fost prezente următoarele agenții de presă, televiziuni și publicații: Agerpres, Digi 24, Antena 1-Brașov, Prima TV-Brașov, N24, BZI Brașov, AgroTransilvania Business, Radio România Actualități și Radio Antena satelor, ai căror jurnaliști au reflectat lucrările celor două zile.De acum, ne pregătim pentru următoarea ediție și, spunându-vă că vă așteptăm cu drag și la Meat Milk 2019, nu uitați sloganul nostru: Discuții directe, rezultate concrete!

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2