Catalina Marketing, o companie specializată în analiza informaţiilor pentru cumpărători și media digitală personalizată, pentru mărci și retaileri CPG, a continuat să-și extragă baza de date a serviciilor de informații pentru cumpărători pentru a patra săptămână consecutivă, pentru a urmări vânzările în acele categorii care se confruntă cu vârfuri sau scăderi pe măsură ce populația americană plătește mai aproape atenție la pandemia COVID-19.
Şi, potrivit datelor, vânzările de lapte praf au crescut cu 375%, de când compania a început să urmărească 756 de categorii pe 15 februarie.
Marta Cyhan, director de marketing Catalina, a declarat că baza de date a informațiilor despre cumpărători a companiei surprinde până la trei ani de istoric de achiziții, iar mai mult de 2 miliarde de coduri unice de produse sunt scanate zilnic, astfel încât compania poate oferi clienților informații și date despre vânzări aproape în timp real, care ajută la informarea deciziilor de marketing și chiar la stocarea și activitățile lanțului de aprovizionare. Referindu-se la explozia vânzărilor de lapte praf, Marta Cyhan a declarat, citată de DairzReporter:
„Prezenţele în magazin au început să crească în jurul datei de 1 martie și au decolat cu adevărat săptămâna trecută, vizitele atingând valori maxime în jurul datei de 13 martie. Pentru săptămâna care s-a încheiat pe 14 martie, vânzările totale, pe medie magazine, au crescut cu 60%, determinate de o creştere cu 17% mai multe călătorii la cumpărături și mărimi ale coșului, care a crescut în medie cu 37% față de anul precedent.
Cyhan a mai spus că laptele praf şi alte categorii în scădere anterioară, au înregistrat creșteri, inclusiv la supe uscate, cu 235% și băuturi ambulate în folie de aluminiu, cu 86%.
În plus, din cauza schimbărilor de stil de viață, cel puțin pe termen scurt, pe măsură ce lucrătorii stau acasă, divertismentul, cum ar fi cărțile și revistele au înregistrat o creștere a vânzărilor, cu 42%,a cărţi, 64 % la reviste și 23 % la jocuri și puzzle-uri. De cealaltă parte, cu oameni care nu se îndreaptă spre birou, produsele cosmetice, parfumurile și produsele de îngrijire sunt în declin.
"Rolul nostru de partener strategic pentru retaileri și mărci este de a împărtăși informații despre date care îi ajută să dezvăluie faptele, să înțeleagă comportamentul cumpărătorului și să planifice în consecință pentru a continua să răspundă nevoilor cumpărătorilor lor, pregătindu-se, de asemenea, pentru lunile următoare, odată ce măsurile de precauție. în jurul COVID-19 au trecut și oamenii se întorc la rutinele lor normale ", a spus Cyhan.