232
Compania de date Label Insight din Chicago prognozează că transparența va fi coloana vertebrală a majorității achizițiilor pentru consumatori, în 2019.Consumatorii vor transparență Un raport recent realizat de Label Insight și Institutul Food Marketing (FMI), a arătat că majoritatea cumpărătorilor doresc transparență din partea produc[torilor de alimente, atunci când intră în magazin. 86% au fost de acord că vor simți un înalt nivel de încredere pentru producătorii de alimente și comercianții cu amănuntul care au oferit acces complet, ușor de înțeles, la informații. Asta, deoarece producătorii de alimente și băuturi nu pot oferi, pur și simplu, toate atributele produsului în pachetul fizic și nici nu ar fi o tactică eficientă de branding pentru a face acest lucru, oferind însă acces la informații mai aprofundate despre produse, prin metode noi, cum ar fi Smart Label. "Consumatorii au declarat clar că doresc să înțeleagă mai bine ce produse folosesc și consumă și sunt dispuși să voteze cu portofelele", a declarat Patrick Moorhead, directorul departamentului de marketing Label Insight. "Nevoia de transparență conduce la schimbări dramatice în industria alimentară cu amănuntul, având impact asupra modului în care se fac lucrurile obișnuite, atât pentru mărci, cât și pentru comercianții cu amănuntul". Dar cum se manifestă transparența în comerțul cu amănuntul? Lucrurile evoluează, pentru a răspunde nevoilor de transparență. Potrivit Label Insight, inițiativele de transparență conduse de comercianții cu amănuntul vor continua să se răspândească în 2019. O cantitate crescândă de magazine creează o experiență de sănătate și wellness pentru cumpărători, bazată pe transparență. Deocamdată, Label Insight vorbește despre ceva mai mult de 30 de astfel de campanii de sănătate, dar se așteaptă ca numărul să continue să crească. Unul dintre acestea este programul de ghidare a raftului Raley, unde cumpărătorii pot identifica cu ușurință ingredientele, metodele de procesare a alimentelor și nutriție cu simboluri simple și colorate. Ghidul raftului Raley depășește atributele tipice "ecologice" și "non-OMG", pentru a include criterii pentru conținutul de sodiu, zahăr și fibre, după categoria individuală. Această abordare detaliată a informațiilor nutriționale va deveni mai obișnuită în rândul comercianților cu amănuntul, a prezis Label Insight. "În 2019, comercianții cu amănuntul se vor mișca dincolo de sănătate și wellness, ca poziționare a mărcilor, prin folosirea unor noi abordări în ceea ce privește datele și integrarea omnichannel", a afirmat compania. Gestionarea categoriei după atributul produsului Categoriile mari de alimente sunt din ce în ce mai specifice și personalizate, bazate pe nevoile nutriționiste și dietetice ale cumpărătorului. Prin urmare, produsele trebuie să reflecte și să ofere acces la informații complete, a remarcat Label Insight. "Mulți cumpărători doresc să știe exact de ce se fabrică un produs alimentar, de unde provine un obiect și, din ce în ce mai mult, practicile de afaceri și pozițiile etice ale producătorului, înainte de a decide să cumpere", susține Label Insight. Precizarea atribuirii produselor, adică, direcționarea lor spre un anume gen de consumatori, o anume categorie, va fi cheia pentru a satisface aceste cerințe ale cumpărătorilor și pentru a construi încrederea, dar și pentru a repeta achizițiile, chiar și în categorii cu vânzări plate sau în scădere, a revendicat Label Insight. "În 2019, vom vedea că atribuirea produsului se dezvoltă dincolo de abordările existente în categoria taxonomiei, pentru a include atribute de transparență bazate pe consumatori, în procesul de gestionare". Experiența de cumpărături online Cumpărătorii folosesc dispozitivele mobile mai mult ca niciodată, pentru a comanda alimente și, în timp ce vânzările online de produse alimentare reprezintă mai puțin de 3% din vânzările de comerț electronic din SUA, de exemplu, aceasta este una dintre categoriile cu cea mai rapidă creștere și o primă ocazie de a construi comportamente de cumpărături obișnuite. "Deși există numeroase provocări logistice unice, pentru comerțul electronic de produse alimentare, cea mai mare provocare pare să fie dezvoltarea unei experiențe a utilizatorilor care reflectă cu adevărat și rezolvă nevoile complexe ale clienților de astăzi, mai ales capacitatea de a găsi cu ușurință produsele, în funcție de nevoile specifice ale fiecăruia". Tocmai de aceea, pentru 2019, Label Insight prezice că vor exista mai multe capabilități de căutare și filtrare a produselor alimentare online, bazate pe atribute cheie, care să alimenteze următorul val de creștere. "Aceste capabilități bazate pe date vor trebui să îndeplinească trei criterii importante pentru a conduce piața: informații exacte, complete și coerente", a adăugat compania.