Compania vrea să folosească fondurile pentru a-şi mări şi eficientiza capacitatea de producţie, dar şi pentru a dezvolta activitatea de marketing. Lactag îşi va majora capitalul social cu 25 milioane de lei prin emiterea a 10 milioane de acţiuni noi iniţial către acţionarii actuali, iar ulterior oferind titlurile spre subscripţie publică pe piaţa alternativă AeRO. Preţul de emisiune de 2,5 lei/acţiune reprezintă doar 12% din preţul titlurilor LACT pe bursă. Vânzările procesatorului de lactate şi carne Lactag Costeşti (simbol bursier LACT) au scăzut uşor în primul semestru, la 35 mil. lei, din cauza livrărilor mai mici către hipermarketuri şi şcoli, compensate parţial de vânzări mai mari prin reţeaua de magazine proprii. Compania arată însă în raportul semestrial că hala de producţie şi ambalare folosită în prezent pentru programul de lapte pentru şcolari va începe să fie utilizată mai intensiv din semestrul al doilea, datorită unor contracte cu Covalact, un producător de lactate concurent, şi Mega Image. Retailerul belgian este cel mai extins lanţ de magazine din ţară şi obţine aproape un sfert din încasări de pe urma mărcilor private, informează Ziarul financiar.