243

Lactalis intră în cursa pentru preluarea Arab Dairy

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Gigantul francez din industria lactatelor Lactalis a intrat în cursa pentru achiziționarea Arab Dairy Products Company, cu o ofertă care se află în fruntea tuturor ofertelor anterioare pentru producătorul egiptean de brânzeturi. O ofertă de preluare de 66 de lire egiptene (9,23 USD, 7,36 EUR) per acțiune a fost depusă la începutul acestei săptămâni de către o coaliția formată din mai multe companii deținute de Lactalis Orientul Mijlociu - Al-Nour for Dairy Industries, Best of France for Dairy Products, și Best Cheese Company for Dairy Products. Scrisoarea de ofertă, scrisă în limba arabă, a fost publicată pe website-ul bursei egiptene de acțiuni, alaltăieri, de către Dairy arab. Într-o altă declarație, Dairy arab a precizat că o decizie cu privire la acceptarea ofertei de 66 EGP a Lactalis se va face în cursul reuniunii consiliului de administrație al Dairy Arab, din data de 23 noiembrie. Lactalis, care este prezent în Egipt de mai mult de 10 ani, a refuzat să discute despre interesul său în Arab Dairy, atunci când a fost abordată de DairyReporter.com. Cea mai bună ofertă Oferta producătorului de lactate francez de a achiziționa Arab Dairy este superioară altor două făcute la începutul acestei luni. Pe 4 noiembrie, grupul de investiții Pioneer Holdings, care deține o participație de 24% în Arab Dairy, a prezentat un ofertă de 56 EGP (7,83 USD, 6,25 EUR) per acțiune. Pe 5 decembrie, firma saudită Arrow Food Distribution a avansat o ofertă de preluare de 57,12 EGP (7,99 USD, 6,37 EUR) per acțiune. Într-o scrisoare care detaliază oferta de achiziție propusă, Arrow Food Distribution, a declarat că preluarea controlului asupra pachetului majoritar de acțiuni în Arab Dairy constituie o ”oportunitate unică și valoroasă de a dezvolta în continuare activitățile sale în regiune.”. “În mod similar, Arab Dairy Products Company ar putea beneficia de capacitățile de distribuție puternice ale Arrow Food Distribution și acces la alte piețe din Orientul Mijlociu.”. Cu o lună mai devreme, în septembrie 2014, Arla Foods a anunțat o ofertă neangajantă de 65 EGP (9,09 USD, 7,25 EUR) în încercarea de a achiziționa un pachet de până la 100% în Arab Dairy. Ulterior Arla a declarat că va purcede la evaluarea ”aspectelor mai sensibile ale afacerii Arab Dairy, care nu sunt publicate în rapoartele sale anuale.”. Speaking with DairyReporter.com today, Theis Brøgger, spokesman, Arla Foods, said the company is close to a conclusion.</span> Într-o declarație pentru DairyReporter.com, Theis Brøgger, purtătorul de cuvânt al Arla Foods, a declarat că firma este aproape de a avea o concluzie. ”Cu privire la procesul de due diligence aflat în curs de desfășurare nu avem nici un comentariu de făcut”, a mai spus acesta. ”Când vom avea o concluzie vom anunța intențiile noastre”. Arab Dairy este, potrivit datelor Euromonitor, al șaptelea cel mai mare producător egiptean de brânză. Specializată în producția de brânză feta, brânză elvețiană, mozzarella și brânză topită, Arab Dairy este cel mai bine cunoscută pentru marca sa de brânză Panda. Compania este prezentă pe piața egipteană, dar și pe piețele din Liban, Libia, Iordania, Yemen, Kuweit, Irak, Arabia Saudită, Qatar, Bahrain, Emiratele Arabe Unite, Siria, Albania, Africa de Sud, și Statele Unite, prin exporturi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2