Amintim că firma domnului Marius Bicu este una dintre puținele care participă constant la manifestările de gen din străinătate, lucrul acesta materializându-se din plin cu dezvoltarea exporturilor, direcție pe care se dorește să se insiste în acest an, după cum a declarat pentru revista Fabrica de Lapte, managerul societății. Ca urmare a acestor demersuri, dar și a celorlalte decizii manageriale luate în cursul anului 2014, Unilact Transilvania, compania cu acţionariat românesc care produce brandul de brânzeturi De la Ferma, a terminat anul trecut cu o creştere a afacerilor de 10% ca urmare a creşterii numărului de clienţi la export. „2014 a fost un an greu peste care am trecut cu bine. Am pierdut bani în iunie şi iulie şi ne-a fost foarte greu să recuperăm până la sfârşitul anului. După SIAL Paris (târg de produse alimentare – n. red.) numărul de clienţi la export s-a dublat. Astfel am încheiat anul cu bine, cu o creştere de 10% faţă de 2013”, a spus Marius Bîcu, managing partner al Unilact Transilvania, o companie prezentă pe pieţele internaţionale din 2009. Marius Bîcu a preluat frâiele afacerii cu lactate de la tatăl său şi a dus brânzeturile făcute în localitatea Unirea (jud. Alba) în aproximativ 300 de magazine din ţară printre care reţele internaţionale precum Billa, Auchan, Carrefour şi Kaufland. Ultima prezență internațională a produselor Unilact și De la Ferma a fost consemnată anul trecut, la SIAL Paris, în urma participării la cel mai mare târg mondial al anului concretizându-se cu noi contracte de export. Târgul din capitala Marii Britanii își va închide porțile mâine, 25 martie.