Astfel, compania, una dintre cele mai puternice agentii de comunicare si parte a retelei internationale ZenithOptimedia, dezvaluie ca, in conditiile instabilitatii politice, care se reflecta acut in economie, si in conditiile unui consum inca in scadere, anul 2012 marcheaza o usoara reducere a investitiilor in media. ªi in acest an, favoritul pietei de publicitate este televiziunea, unde se indreapta cea mai mare parte a banilor - 64%. Dar acest procent este cu mult mai mic decat in anul trecut, cand el a fost de 85 %. Alaturi de publicitatea on-nine, care a crescut, s-a inregistrat o crestere si pe print, linia urmand sa se mentina si pentru anul viitor, in conditiile in care audienta general pe televiziuni scade din cauza programelor de foarte proasta calitate dar si a interminabilelor scandaluri politice. Contrar asteptarilor, alegerile locale n-au favorizat piata outdoor, investitiile din perioada electorala inregistrand o scadere de 4% fata de anul anterior. Referitor la presa scrisa, analiza reliefeaza faptul ca, intr-o proportie din ce in ce mai mare, consumatorii doresc tot mai multe informatii despre calitatea alimentelor, informatii pe care nu le gasesc in media audio-vizuala.