Stirieye

366

mc group- Reorganizare și rebranding
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

La aniversarea a 20 de ani de activitate, media consulta (mc) anunta incheierea unui proces de reorganizare a business-ului propriu. Prin birourile sale deschise in 68 de tari, agentia se bucura de mult de o prezenta globala. In procesul de reorganizare a fost creata o noua structura de 6 hub-uri (Berlin, Bruxelles, Moscova, Jakarta, Rio de Janeiro si Doha) de unde se coordoneaza activitatea pe piete din diferite zone ale globului. Investitia de aproape 3 milioane de euro in noua structura [posibila datorita rezulatelor excelente ale agentiei in 2011 si 2012.], urmata de un proces de rebranding, este cea mai mare investitie a mc group. Clientii mc vor urma de acum o stea catre “o lume a ideilor”! Noul logo al companiei – reprezentat de o stea, exprima orientarea noastra globala. Amintind de identitatea UE, cele 5 varfuri indica si cele 5 continente unde mc este prezenta. Ca o noutate, fiecare divizie a mc este de acum identificata cu o alta culoare. Forma clara si de neconfundat a stelei, o face usor de recunoscut si de retinut, pe langa atributele de ghidare si iluminare. Noul corporate design va fi, bineinteles, insotit de o actualizare a prezentei digitale a companiei. La fel ca si in cazul logo-ului, fiecare unitate va fi reprezentata de o alta culoare. Noua pagina de web beneficiaza de un design minimalist si contemporan. Harald Zulauf [CEO] are incredere totala in munca echipei sale si este convins ca atat relansarea brandului cat si a website-ului vor fi la inaltimea idealului companiei, acela de a fi “Europeni adevarati, acasa oriunde in lume”.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.