Noua unitate comercială are o suprafață de vânzare de 134 mp și include o selecție de peste 380 de produse din peste 10 categorii diverse precum: fructe și legume, lactate și brânzeturi, delicatese, congelate, carne proaspătă, panificație, produse culinare, dulciuri, produse pentru mic dejun, băuturi și artizanat. Pe lângă produsele Gusturi românești, în magazin vor fi disponibile și alte mărci de produse tradiționale și de asemenea va exista o insulă Angst unde vor fi comercializate sub acest brand. Magazinele Gusturi românești au în centru conceptului marca proprie cu același nume dezvoltată de Mega Image cu produse cu specific românesc, realizate după rețete tradiționale, autentice, din diferite zone ale țării. „Magazinele Gusturi românești reprezintă un diferențiator pe piața retail din România. Pentru a aduce în magazin produse cu specific, tradiționale românești, facem eforturi susținute în a identifica cea mai bună ofertă disponbilă la producătorii local,”, a declarat, într-un comunicat, Adrian Nicolaescu, Director Marketing al Mega Image.