Mega Image, cea mai extinsă reţea din comerţul modern local, ar putea încheia anul cu peste 500 de magazine, cel mai recent pariu fiind un concept dedicat exclusiv mărcii private a grupului – Gusturi Româneşti, informează Ziarul financiar. „Expansiunea Mega Image este un proces foarte atent calculat. Nu lăsăm niciun spaţiu neanalizat şi nicio comunitate nedeservită. Avem însă reguli foarte clare atunci când este vorba de deschideri“, spune Adrian Nicolaescu, directorul de marketing al Mega Image. El nu oferă mai multe detalii, însă afirmă că pe bulevardul Ion Mihalache sunt mai multe magazine deschise sub brandurile Mega Image sau Shop & Go şi fiecare deserveşte alţi clienţi. O parte din magazine sunt amplasate la mai puţin de jumătate de kilometru unul de altul. În prezent grupul belgian deţine 413 magazine sub mai multe branduri, cu trei mai multe decât la finalul lui 2014. Cele mai multe deschideri vor avea loc însă în a doua parte a anului, o strategie similară având belgienii şi anul trecut. Astfel, în 2014 belgienii şi-au crescut reţeaua la 114 unităţi, iar dintre acestea peste 90 au fost inaugurate în a doua jumătate a anului. După cum am anunțat anterior, la Consiliul Concurenței a fost depusă o sesizare în legătură cu poziția dominantă de pe piața bucureșteană, semnatarii acestei sesizări fiind principalele rețele concurente din retailul autohton.