121

Meiji dorește o prezență mai mare pe piața înghețatei

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Gigantul Meiji din domeniul produselor lactate Meiji a deschis o fabrică în Guangzhou, care îi va permite să-și extindă oferta de înghețată în China.

Potrivit unei știri publicată de Dairy Reporter, gigantul japonez Meiji cu sediul în Tokyo a anunțat ieri că a început operațiunile în noua sa fabrică de înghețată din Guangzhou, cel mai mare oraș din sudul Chinei. Facilitatea, condusă de filiala Meiji, numită Meiji Ice Cream Guangzhou, va produce o gama largă de ”produse de inspirație japoneză”, inclusiv o înghețată, care combină laptele condensat cu arome japoneze, cum ar fi fasole roșie și ceaiul verde. Înghețata de ciocolată, care spune Meiji ”continuă să crească în popularitate” în China, și cupele de înghețată cu mixuri de fructe vor fi, de asemenea, produse pe liniile de fabricație de la fabrica Guangzhou. Până în prezent, vânzările Meiji de înghețată din China au fost limitate la sudul țării. Ca urmare a deschiderii fabricii din Guangzhou, însă, Meiji se va putea extinde și în nordul și estul Chinei, se arată într-un comunicat de presă al  Meiji. Prin urmare, Meiji se așteaptă ca vânzările din China de înghețată să crească la 500 de milioane RMB (US $ 80,5m, € 68m) până în 2020. ”Urbanizarea și creșterea veniturilor individuale în ultimii ani a condus la o creștere anuală de două cifre pentru piața de înghețată din China”, au declarat oficiali Meiji. ”Iar cererea consumatorilor pentru produse premium de înaltă calitate este mai mare ca niciodată”. În România, volumul vânzărilor de îngheţată din comerţ (supermarketuri, hipermarketuri, chioşcuri etc.) s-a situat anul trecut la 45 de milioane de litri (echivalentul a 450 de milioane de îngheţate la cornet cu un gramaj de 100 ml) cu o valoare de 225 milioane de euro (inclusv TVA), potrivit aceleiaşi surse, care indică faptul că anul trecut consumul a avansat cu 11% în volum. Fiecare român a cumpărat anul trecut din magazine, în medie, 22 de îngheţate şi a plătit pentru aces­tea 11 euro (circa 50 de lei), pro­dusele cele mai vândute fiind cele „de impuls“, precum îngheţata pe băţ sau la cornet, arată o analiză a ZF pe baza date­lor companiei de cercetare de piaţă Euro­monitor    

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2