Stirieye

440

Mini-vedetele Cris-Tim au fost puse la treabă
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Odată cu selecția efectuată de Cris-Tim, în rândul copiilor care au fost aleși să susțină noua campanie publicitară, compania a realizat deja primul set de spoturi publicitare menite să dinamizeze vânzările de Salam Săsesc. Copiii care apar în spoturi și care vor fi folosiți în actuala campanie sunt: Rares Branescu, Cezara Nacu, Marta si Anisia Melinte, Sonya Sopcu, Mihai Bane, Delia Popovici, Irina Vizireanu. Campania a fost concepută de Next Advertising și va fi susținută atât la televiziuni, cât și prin afișaj, pliante, rețele de socializare etc. Cris-Tim este una dintre cele mai cunoscute companii de pe piata de mezeluri din Romania. Este o afacere care a crescut si s-a dezvoltat datorita pasiunii si entuziasmului Cristinei si lui Radu Timis. Filozofia Cris-Tim se invarte in jurul a catorva concepte cheie: familie, calitate, seriozitate si creativitate. Sotii Timis au considerat intotdeauna angajatii si clientii Cris-Tim ca o extensie a familiei lor, iar deciziile de business pe care le-au luat pana acum reflecta acest lucru.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.