119

Napolact, Locul 1 în clasamentul produselor alimentare românești

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Napolact urcă un loc și ocupă în acest an a noua poziție din “Top 100 cele mai puternice branduri românești”, fiind totodată singura marcă de produse alimentare și singurul brand din industria lactatelor care se regăsește în top 10. Mai mult, în categoria clasamentului dedicată produselor alimentare, Napolact se află în continuare pe primul loc. “Top 100 cele mai puternice branduri românești”, publicat de Revista Biz, prezintă rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.    “Faptul că Napolact se plasează, pentru al doilea an consecutiv, pe prima poziție în rândul produselor alimentare românești din Top 100 cele mai puternice branduri autohtone este încă o dovadă a fidelității consumatorilor față de produsele care le-au câștigat încrederea de-a lungul timpului, respectându-și promisiunile. Acest lucru ne onorează și ne determină să dezvoltăm constant brandul și portofoliul prin noi produse dedicate, precum noi sortimente de brânză, iaurturi cu fructe sau gama de lactate BIO, lansate în acest an și realizate cu lapte ce provine exclusiv de la ferme din Ardeal”, a declarat Răzvan Orbulescu, Marketing Director al FrieslandCampina România.   Tradiția Napolact datează de acum mai bine de 100 de ani. În 1905, se înființează la Cluj-Napoca un mic atelier de lactate, “străbunul” Napolact, loc în care se produceau unt și brânză de vaci. Atelierul începe să-și extindă producția și, din 1936, comercializează iaurt și  brânzeturi. Mica fabrică de lactate din Cluj este naționalizată în 1948, odată cu preluarea de către stat a tuturor întreprinderilor private, și este redenumită “Întreprinderea de Industrializarea Laptelui Cluj”, nume sub care a funcționat până în 1990, anul în care apare brandul românesc din ziua de azi.   Odată cu schimbarea regimului, întreprinderea se transformă în Napolact și începe să dezvolte relații speciale cu micii fermieri din tot Ardealul, pe care îi susține cu programe dedicate  de dezvoltare a fermelor. Astfel de parteneriate cu fermierii locali continuă până în zilele noastre. Napolact și-a asumat un angajament special, acela de a folosi exclusiv lapte proaspăt din Ardeal pentru toate produsele sale, promisiune pe care o respectă cu strictețe, pasiune și dedicare.   În spatele mărcii se află acum ferme familiale din Ardeal, de la care laptele este colectat direct, fiind transportat la fabricile FrieslandCampina România pe ale căror porți ies zilnic mai bine de 30 de sortimente de produse lactate, de la lapte, iaurt, smântână sau brânzeturi.   Despre FrieslandCampina România   FrieslandCampina România este filiala locală a uneia dintre cele mai mari cooperative din domeniul lactatelor, Royal FrieslandCampina. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Milli, Oke și Frico și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, telemea, unt, smântană și brânzeturi fermentate. Materia primă utilizată pentru producția principalului brand, Napolact, este colectată de către FrieslandCampina România de la o rețea extinsă de fermieri din Ardeal.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2