150

Nestlé apelează la Ecolean pentru ambalarea brandului său în Pakistan

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Nestlé a contactat Ecolean datorită relansării cu succes a brandului de lapte UHT Olper, deținut Engro Foods în Pakistan, informează Dairy Reporter.

Țara este a treia cea mai mare țară producătoare de lapte din lume, cu 50% din populație sub 20 de ani. Acesta a relansat brandul de lapte în 2013 schimbând ambalajul de la o cutie de carton la un ambalaj de 250ml aseptic, ușor, cu capac care se putea rupe ușor, ușor la turnare și la manipulare, și poate fi folosit in cuptorul cu microunde. Anna Annerås, director de marketing la Ecolean, a declarat că Engro Foods a lansat brandul său Olper în 2006 ca lapte premium pentru ceai, dar atunci când vânzările au început să scadă a realizat nevoia de a repoziționa brandul. "Principalul concurent pe această piață este Nestlé dar Olper a întrecut cota de piață a Nestlé în urmă cu câțiva ani", a spus aceasta. "Brandul Engro a atins apogeul în 2010, dar atunci când vânzările au început să scadă a realizat o nevoie pentru a repoziționa produsul. Engro Foods este inovator pe piata. Compania nu a vrut ca cineva să-i copieze asa ca a vrut ceva nou și diferit. "Vânzările crescut destul de repede după relansarea în ambalaje Ecoclean de 250ml și 1 litru. Vânzările sunt acum peste ceea ce a fost la apogeu în 2010. Suntem foarte mandri că vom avea compania ca și client, deoarece sunt profesioniști. "Nestlé ne-a contactat, dar din moment ce avem un acord cu Engro pentru a rebrandui Olper nu am putut merge cu alte companii din piață. Ne dorim să avem succes cu primul ambalaj lansat în Pakistan. Este vorba despre un acord tacit și, atâta timp cât avem suficient volum pe această piață nu simțim nevoia de a merge în altă parte. "Brandul Olper este marca premium a firmei, dar nu este brandul cel mai popular al firmei. Suntem bucuroși să intrăm pe piață la acest nivel, deoarece are un întreg portofoliu de produse."  

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2