116

Nestlé extinde licențele pentru laptele ”la conservă”, în zona ASEAN

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Fraser & Neave (F&N) a extins o serie de licențe pentru fabricarea și distribuția mai multor mărci ale Nestlé pentru laptele ”la conservă” pentru  regiunea Asiei de Sud-Est, informează Dairy Reporter. Firma singaporeză de alimente și băuturi a semnat săptămâna trecută mai multe acorduri cu compania elvețiană Nestle pentru fabricarea și distribuirea mărcilor Carnation, Bear Brand, Bear Brand Gold, Ideal și Milkmaid în anumite piețe din Asia de Sud-Est. Licențele acordate lui F&N, care intră în vigoare la 1 iulie 2015, sunt valabile pentru o perioadă de 11 ani și șapte luni. F&N are totuși opțiunea de a extinde la fiecare moment al expirării licențelor pentru încă 10 de ani, până la ianuarie 2037. Condițiile financiare ale tranzacției nu au fost dezvaluite.

“Suntem foarte încântați că am semnat aceste acorduri cu Nestlé”, a declarat Dato Ng Jui Sia, CEO al diviziei F&N pentru afacerile din domeniul băuturilor non-alcoolice. ”Mărcile Carnation și Bear ale Nestlé se bucură deja de o poziție puternică pe piața ASEAN. Având în vedere rețeaua noastră comercială de distribuție fără egal, consider că suntem capabili de a face ca aceste mărci să își atingă importantul lor potențial comercial pe piețele din regiune”, a adăugat acesta. Acordurile prelungesc de asemenea licențele semnate de F&N și Nestlé în februarie 2007. Conform acordurilor, F&N are dreptul de a fabrica, de a promova, vinde și distribui produse sub brandul Carnation în Thailanda, Laos și Cambodgia. De asemenea, este permis lui F&N să fabrice și să distribuie crema Carnation, laptele Ideal, laptele condensat îndulcit Milkmaid și crema îndulcită Milkmaid în Malaezia, Brunei și Singapore. Licențele pentru fabricarea și distribuirea laptelui sterilizat Bear Brand și a băuturilor Bear Brand Gold în Thailanda și Laos au fost, de asemenea, extinse. Pentru a sprijini asocierea sa continuă cu brandul Carnation, F&N intenționează să cheltuiască 300 de milioane de Thai Bhat (9,2 milioane USD, 8,2 milioane EUR), pentru o linie nouă de umplere și ambalare a Carnation la fabrica sa de lapte în Rojana, Thailanda.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2