“Suntem foarte încântați că am semnat aceste acorduri cu Nestlé”, a declarat Dato Ng Jui Sia, CEO al diviziei F&N pentru afacerile din domeniul băuturilor non-alcoolice. ”Mărcile Carnation și Bear ale Nestlé se bucură deja de o poziție puternică pe piața ASEAN. Având în vedere rețeaua noastră comercială de distribuție fără egal, consider că suntem capabili de a face ca aceste mărci să își atingă importantul lor potențial comercial pe piețele din regiune”, a adăugat acesta. Acordurile prelungesc de asemenea licențele semnate de F&N și Nestlé în februarie 2007. Conform acordurilor, F&N are dreptul de a fabrica, de a promova, vinde și distribui produse sub brandul Carnation în Thailanda, Laos și Cambodgia. De asemenea, este permis lui F&N să fabrice și să distribuie crema Carnation, laptele Ideal, laptele condensat îndulcit Milkmaid și crema îndulcită Milkmaid în Malaezia, Brunei și Singapore. Licențele pentru fabricarea și distribuirea laptelui sterilizat Bear Brand și a băuturilor Bear Brand Gold în Thailanda și Laos au fost, de asemenea, extinse. Pentru a sprijini asocierea sa continuă cu brandul Carnation, F&N intenționează să cheltuiască 300 de milioane de Thai Bhat (9,2 milioane USD, 8,2 milioane EUR), pentru o linie nouă de umplere și ambalare a Carnation la fabrica sa de lapte în Rojana, Thailanda.