131

Nestlé România a lansat campania “Câștigă o văcuță”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Nestlé România a lansat campania națională “Câștigă o văcuță”, prin care consumatorii pot câștiga premii constând înlapte și cereale pentru întreaga familie.   Campania face parte din seria de inițiative Nestlé România-divizia Cereale de mic dejun, cu scopul de a încuraja integrarea laptelui și a fibrelor în rutina zilnică a micului dejun, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață activ. Combinația dintre cereale și lapte la micul dejun reprezintă o opțiune hrănitoare, echilibrată și care asigură o serie de elemente nutritive, precum vitamine, minerale și fibre.   “Pentru mămici este o provocare să îi convingă pe cei mici să consume lapte. Combinația echilibrată dintre cerealele de mic dejun și lapte le ajută să le formeze copiilor o rutină delicioasă și sănătoasă de mic dejun, prin care pot încuraja consumul de lapte, oferindu-le, în același timp, vitamine și minerale necesare creșterii armonioase”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager Nestlé România-divizia Cereale de mic dejun.   În cadrul promoției desfășurate în perioada 15 august – 15 octombrie 2016, consumatorii pot câștiga unul dintre cele 754 de premii oferite de Nestlé România:   10 premii mari prin tragere la sorți, constând în lapte și cereale pentru mic dejun, pentru un an (365 de litri de lapte și 25 de pungi de cereale)12 premii instant pe zi, pe parcursul celor 62 de zile de campanie, constând în 10 litri de lapte și o văcuță din pluș fiecare.   Pentru a câștiga unul dintre numeroasele premii, consumatorii trebuie să urmeze trei pași simpli:   Să achiziționeze unul dintre pachetele de cereale pentru mic dejun participante la promoție: Nesquik, Honey Cheerios, Cookie Crisp, Chocapic, Cini-Minis și Lion, toate în pungi de 500 de grame;Să caute numărul de lot format din opt cifre, de pe pachetele participante la promoție;Să introducă acest cod pe site-ul dedicat campaniei, www.win-a-cow.com, și află dacă au câștigat unul dintre premiile instant.   Orice cod necâștigător intră la extragerea pentru unul dintre cele 10 premii mari (lapte și cereale pentru mic dejun pentru un an), extragere care va avea loc la finalul campaniei “Câștigă o văcuță” și la care participă toţi cei care s-au înscris pe parcursul perioadei promoționale.   Importanța fibrelor într-o alimentație echilibrată   Societatea Română de Nutriție recomandă un aport de 25-35g de fibre pe zi*. Alături de fibre,  alimente precum cereale integrale, fructe și legume proaspete furnizează o varietate de minerale și vitamine. Cerealele Nestlé au ca ingredient principal cereale integrale,pentru a ajuta consumatorii să mănânce mai multe fibre. Cerealele consumate la micul dejun sunt o sursă extraordinară de fibre, care au fost asociate cu reducerea riscului de a dezvolta diabet de tipul doi sau boli de inimă**. Prin produsele din portofoliu, Nestlé oferă opțiuni pentru micul dejun care să fie ușor de preparat, nutritive și gustoase, iar fiecare porție de cereale de mic dejun cu semnul verde Nestlé conține cel puțin 8g de cereale integrale. “Modul în care alegem să ne începem diminețile ne influențează nivelul de energie pentru întreaga zi și starea de sănătate pe termen lung. Prin campania <<Câștigă o văcuță>> ne-am propus să încurajăm consumatorii să facă alegeri echilibrate la micul dejun, cea mai importantă masă a zilei. Nestlé Cereale face eforturi constante pentru a îmbunătăți rețetele sale, pentru a oferi opțiuni de mic dejun cât mai bogate în fibre și vitamine”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager Nestlé Breakfast Cereals România.   Nestlé, la nivel global   Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 468 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé își ia angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață sănătos.   Nestlé în România   Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având 1.000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2