215

Nestle România și partenerii, vor să creeze 2.500 de locuri de muncă

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In contexul in care, in prezent, aproape unu din patru tineri romani este somer - acelasi nivel al somajului fiind inregistrat si in UE - producatorul Nestle a anuntat lansarea initiativei ”Alliance for Youth” prin care isi invita furnizorii sa sprijine tinerii in cariera, informeaza Magazinul Progresiv. Prin acest program, Nestle si partenerii sai isi propun sa creeze impreuna peste 2500 de oportunitati profesionale destinate tinerilor romani, circa 200 de stagii de practica si traineeship, in urmatorii trei ani. Pana in acest moment, semnatarii aliantei in Romania - parteneri Nestle in proiect - sunt companiile: Adecco, Cargill, CHEP, DS Smith, Ernst & Young, Google, Nielsen, Publicis, FM Logistic, Grup Sapte, SPAR BIP si Titan S.A.. Producatorul elvetian continua astfel initiativa “Nestle Needs YOUth” lansata in noiembrie 2013. (Mai multe, pe www.magazinulproresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2