Începând cu luna septembrie, Luca de Nard este noul Managing Director al Nielsen România, cea mai mare companie de cercetare de piață din segmentul de retail audit la nivel local. De Nard îl înlocuiește în funcție pe Iuri Constantinov care a părăsit compania pentru a se dedica unor proiecte personale. Luca de Nard lucrează în cadrul Nielsen de peste 5 ani, anterior acestei numiri ocupând poziția de Sales Effectiveness Leader East. Din această postură de consultant el avea misiunea de a veni în întâmpinarea nevoilor companiilor din industria de retail și FMCG cu soluții și strategii eficiente de shopper marketing, mechandising, preț și promoții care să ducă la îmbunătățirea performanțelor acestora nu doar la nivel de execuție în magazine, ci în general la nivel operațional și financiar. Luca de Nard are o experiență vastă în domeniul cercetărilor de piață pentru industria de retail și FMCG, anterior deținând poziții precum Retail Measurement Client Service pentru Nielsen și Account Executive în cadrul MEMRB-IRI, companie achiziționată la începutul anului 2011 de către Nielsen. Luca de Nard este licențiat în Științe Politice și deține o dimplomă de Master în Relații Internationale și Studii de Securitate și Apărare. Nielsen România a raportat în 2015 o cifră de afaceri de 50 milioane de lei (cca. 11,3 milioane de euro) și un profit de aproape 6 milioane de lei (cca. 1,34 milioane de euro), cu un număr mediu de 208 angajați, potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor, notează Progresiv.