Tehnologii

670

Până în 2026, Carrefour vrea ca ponderea alimentelor pe private label vândute să ajungă la 40 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Joe Dawson, analist de retail la GlobalData, a comentat după ce Carrefour a raportat că vânzările de alimente au crescut cu 6,0% în Franța pentru întregul an, „ceea ce a contrabalansat o scădere a vânzărilor nealimentare, deoarece consumatorii au prioritizat cheltuielile pentru produse esențiale”.

Grație investițiilor

Această creștere a vanzarilor de alimente a fost în mare măsură determinată de investițiile în marcă privată, a adăugat el, menționând că produsele de marcă proprie reprezintă acum 36% din vânzările sale în produse alimentare.

Acestea au fost în creștere de la 33% la sfârșitul anului 2022, precum și de „apelarea publică”. scoate mărci care ridică prețurile”, întărind astfel propunerea de valoare a propriilor mărci.

Distribuire cu etichetă privată

Unul dintre pilonii de bază ai strategiei Carrefour 2026 a retailerului este ca marcile private să reprezinte 40% din vânzările de alimente până în 2026.

„O concentrare pe a fi competitiv la preț și a oferi cea mai bună valoare clienților săi a dat roade, precum și îmbunătățirile aduse strategiei sale digitale care susțin o creștere a GMV online de 26% pentru a ajunge la 5,3 miliarde de euro”, a spus Dawson despre performanța retailerului. .

„Pe fondul inflației ridicate de la începutul anului 2023, care a scăzut oarecum pe tot parcursul anului, Carrefour intră în 2024 într-o poziție bună, cu o generare puternică de fluxuri de numerar și o creștere a dividendelor care indică rezultatele sale excelente”.

El a menționat că dintre țările europene în care Carrefour are prezență, Spania a fost un punct culminant, recenta achiziție a 47 de supermarketuri de la El Corte Inglés „subliniind planurile sale de expansiune continuă în regiune”.

„Capital disciplinat”

În altă parte, analistul Clive Black de la Shore Capital a remarcat că, în ciuda unor provocări ale pieței, cum ar fi inflația, Carrefour a devenit mai „disciplinat cu capitalul, acordând prioritate ceea ce este important într-un sortiment de piață mai rafinat, aparent funcționând bine.

În ceea ce privește concentrarea asupra costurilor și investiția țintită, și astfel, chiar și cu o scădere modestă a veniturilor operaționale recurente, firma își crește dividendele, se angajează într-o răscumpărare și plătește datoria netă.

„Zilele comercianților internaționali importanți care doresc să planteze steaguri de pe tot globul au trecut cu mult timp în urmă, prioritatea principală pentru companii precum Carrefour, Tesco și Walmart fiind competitivitatea și extragerea fluxului de numerar din operațiuni de pe piețele lor de origine, susținute de mai multe activități externe complementare, unde este evidentă o poziție solidă pe piață.” (Foto: Freepik)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2