Stiri

130

Până pe 3 octombrie, METRO Expo devine locul de întâlnire al clienților profesioniști

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) METRO Cash&Carry România continuă să fie alături de clienții săi profesioniști, prezentându-le cele mai noi soluții și programe dedicate afacerii lor în cadrul METRO Expo. Unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerțului business to business din Sud-Estul Europei, METRO Expo reprezintă un punct de interes pentru profesioniștii domeniului, fiind atât o sursă de informare cu privire la cele mai noi tendințe din industria comerțului, cât și un spațiu de interacțiune pentru clienții și partenerii METRO România.

  În intervalul 30 septembrie – 3 octombrie, METRO Cash&Carry România transformă Pavilionul Central de la Romexpo în punctul de interes pentru toți partenerii și clienții săi din România. În cadrul METRO Expo vor fi prezentate soluțiile și programele dezvoltate de companie pentru susținerea tuturor profesioniștilor din domeniile comerțului tradițional, HoReCa, servicii, companii și instituții, precum și propunerile și ofertele partenerilor METRO. “METRO Expo este un moment de referință pentru noi și pentru partenerii noștri. Poziționat în jurul conceptului „împreună”, evenimentul reafirmă susținerea METRO pentru antreprenori și pentru inițiativele și planurile lor de viitor în România. De asemenea, METRO rămâne, în continuare, dedicat strategiei sale de a dezvolta o comunitate de business care să genereze valoare adăugată printr-un permanent proces de inovare. Vom împlini în curând 20 de ani de prezență în România și ne dorim să fim în continuare un partener de încredere pentru toți clienții noștri profesioniști și nevoile lor.”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry România.   Printre punctele de interes de la METRO Expo, se vor afla soluțiile pe care compania le dezvoltă pentru afacerile mici și mijlocii. Printre acestea se numără programul De-ale Noastre, destinat susținerii producătorilor locali de legume și fructe, cu peste 100 de agricultori implicați și 45 sortimente de legume și fructe livrate în rețeaua de magazine METRO.   Pentru clienții profesioniști din domeniul comerțului, la METRO Expo va fi prezentat noul concept al soluției destinate magazinelor de conveniență, LaDoiPași. Menită să răspundă celor mai noi cerințe și evoluției permanente a pieței de comerț de proximitate, soluția LaDoiPași aduce o abordare complet nouă, integrată sub sloganul „Proaspăt și aproape de tine”. Atât prin noua identitate vizuală, modelul de amenajare a magazinelor, sortimentul de produse propus cât și prin sistemele integrate de management și  consultanță oferite, METRO își dorește să pună la dispoziția întreprinzătorilor un model complet funcțional de magazin de conveniență care să răspundă permanent celor mai noi nevoi ale clienților din comerțul de proximitate.   Profesioniștii din  segmentul HoReCa vor avea ocazia să intre în contact cu cele mai noi programe de specializare a personalului din acest domeniu, reunite sub umbrela proiectului de succes Centrul de Pregătire în Gastronomie. Astfel, vizitatorii vor putea asista la demonstrații culinare ale unor bucătari celebri precum Horia Vîrlan, Antonio Pisaniello sau Nicolai Tand, alături de Silvia Ailincăi, Executive Chef Centrul de Pregătire în Gastronomie, precum și la sesiuni introductive în arta somelierilor și barista. Unic în România prin conceptul propus, Centrul de Pregătire în Gastronomie reprezintă o sursă permanentă de cunoștințe și training pentru profesioniștii din domeniu.   Pentru a pune în valoare  consultanța și sprijinul oferit clienților profesioniști, METRO Cash&Carry a lansat, în cadrul ediției METRO Expo 2015, forumurile de comunicare. Acestea au rolul de a aduce în atenția vizitatorilor cele mai noi subiecte și teme de discuție din zona comerțului și de a prezenta soluții și programe ce pot fi utilizate pentru dezvoltarea și extinderea afacerilor din acest domeniu. De la teme din zona eficientizării afacerilor, promovării online și până la atragerea de investiții și relația cu clienții, forumurile vor reprezenta un punct de interes și interacțiune pentru participanți.   Sesiunile de discuții din cadrul forumurilor vor fi susținute atât de consultanți specializați ai METRO Cash&Carry România, cât și de consultanți ai principalilor parteneri de afaceri ai companiei.   Desfășurat pe perioada a patru zile, METRO Expo este un eveniment de anvergură ce acoperă o suprafață totală de 12.000 metri pătrați. În cadrul evenimentului sunt așteptați să participe peste 40.000 vizitatori. La eveniment vor putea fi vizitate standurile a peste 260 parteneri, recunoscuți pentru calitatea serviciilor și produselor oferite, precum și zonele dedicate programelor strategice ale METRO și cele dedicate demonstrațiilor culinare. Prin amplitudinea și complexitatea sa, METRO Expo este o dovadă a dorinței permanente a companiei de a avea o echipă profesionistă, întotdeauna orientată către clienți și nevoile acestora.   METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de. METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2