Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate din România, a raportat un profit de 8,5 milioane de lei în primele trei luni, în creştere de la 3,5 milioane de lei înregistrate în aceeaşi perioadă din 2015. Veniturile erau la finele lunii martie de 125 de milioane de lei, în creştere cu 18,5% faţă de primul trimestru din 2015. Variaţia stocurilor de produse finite şi producţia în curs de execuţie au adus companiei (simbol bursier ALBZ) aproximativ 2,23 milioane de lei faţă de o pierdere de 1,7 milioane de lei la finele primelor trei luni ale anului precedent. În acelaşi timp, cheltuielile cu salariile şi contribuţiile au crescut cu 12%, până la 12,5 milioane de lei. Chelutielile companiei cu reclamele şi publicitatea au ajuns la 2 milioane de lei, comparativ cu cele 2,3 milioane de lei după primele trei luni ale trimestrului I din 2015. Profitul din exploatare a fost de 10,9 mil. lei, de peste două ori mai mare decât cel raportat în aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru anul 2016, compania a estimat o cifră de afaceri de aproximativ 456 mil. lei, în creştere cu 2,7% faţă de rezultatul înregistrat la finalul anului precedent. În 2015, Albalact a raportat venituri mai mari cu 8,9% faţă de rezultatele aferente anului 2014, notează Ziarul financiar.