Stirieye

301

Porkshop 2011 si-a desemnat castigatorul: porcul romanesc
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

La finalul saptamanii trecute, la Clubul Taranului Roman din Capitala a avut loc cea de-a VI-a editie a manifestarii Porkshop, derulata sub titulatura "100 % romanesc". Evenimentul a fost organizat de Angst, Simthfield si agentia infoALIMENT.

In preambulul serii, in prezenta a peste 200 de participanti, Sorin Minea, director general Angst si Alex Jurconi, director de afaceri al McGuire Woods, pe parcursul unui dialog relaxat si vesel, au analizat starea de fapt a industriei carnii din Romania, atat din perspectiva producatorilor, cat si din aceea a procesatorilor, cazand de acord asupra faptului ca, mind pe investitii bine plasate, porcul romanesc nu poate fi decat castigator in competitia de pe piata nationala si comunitara. Dupa dialogul celor doi, a urmat o adevarata sarbatoare a industriei de procesare a carnii, sarbatoare dinc adrul careia nu a lisit momentul pomenii porcului. Mentionam ca parteneri ai manifestarii au fost Marel, Aldis, Supremia, Rompan, Domeniile Dealu Mare si Carrefour.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.