Stirieye

296

Posibila triplare a fondurilor ue alocate promovarii produselor romanesti din carne
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat la sfarsitul reuniunii informale a ministrilor agriculturii din Uniunea Europeana (AGRIFISH) ca trebuie triplat bugetul alocat promovarii, pe pietele externe si in UE, a produselor alimentare europene.

Am putea ajunge astfel la performante conforme cu planurile existente in prezent. Bugetul de promovare trebuie aliniat cu ambitiile pe care Uniunea le are in domeniul exportului de produse comunitare si cu mediul din ce in ce mai concurential. Statele Unite ale Americii au un buget de 200 milioane de dolari anual, iar bugetul european ar trebui dublat, daca nu triplat, pentru a atinge obiectivele dorite in noua strategie de promovare, a declarat Dacian Ciolos, in conferinta de presa, tinuta in 13 septembrie. Romania sustine promovarea, la nivelul UE, a produselor traditionale, cu mentiunea statului in care este produs alimentul. Promovarea se doreste facuta in asocieri profesionale sau direct de catre producatori. Tara noastra beneficiaza de sprijinul Italiei, Poloniei si Spaniei, in acest demers. Romania a sustinut ca aceasta promovare trebuie sa se axeze pe promovarea alimentelor sanatoase, si este valabil si la nivelul Uniunii, respectiv pe produse apicole si cele traditionale pe baza de carne, in special ovine si caprine, a declarat Valeriu Tabara, ministrul Agriculturii. (Ioan ªerbanescu)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.