217
Albalact, prin marca sa, ZUZU, anunță o premieră pe piața românească a lactatelor: capacul cu dublă deschidere pentru paharul iaurtului de băut. În acest fel, Albalact inovează, nu doar ambalajul, dar și modul de consum: capacul are o deschidere specială care direcționează cu precizie iaurtul și ne scapă de grija... mustăților. Mai mult decât atât, capacul modern permite resigilarea paharului. Pentru Zuzu, cel mai neconvențional și carismatic brand românesc de lactate, Mercury360 și Outbox au creat o campanie care integrează firesc personalitatea jucăușă a brand-ului cu inovația adusă noilor ambajale, în același registru emoțional cu care Zuzu și-a cucerit consumatorii. Imediat ce echipa creativă a testat noul ambalaj, au apărut natural reacțiile: hei, o mișcare isteață, rămâi fără mustață!.... dar ce facem cu distracția?! De-aici a mai fost doar un pas până la line-ul de campanie ZUZU: Ți-am luat mustața, dar îți lăsăm distracția! Spotul recreează universul ludic al lui ZUZU, reușind, în același timp, să pună limpede în evidență beneficiile noii deschideri. Cu alte cuvinte, comunicarea semnată Mercury și Outbox este încă un angajament al lui Zuzu împotriva monotoniei, chiar și când e vorba de lucruri... pragmatice. Spotul poate fi văzut aici: https://www.youtube.com/watch?v=SFWi2c0JaZc