118

Premiile FIBRA pentru publicitate și comunicare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In urma cu aproape un an de zile se nastea ideea Premiilor FIBRA. Dezbatuta cu mai toata industria de comunicare din Romania, ea a devenit realitate in 2016, la Bucuresti, Gala fiind organizata de Iqads.Evenimentele FIBRA   Sectiunile de know-how ale evenimentului s-au bucurat de prezenta a 96 de speakeri carora le multumim pentru pregatirea temelor dezbatute, pentru punctarea in debate-uri a ofurilor constructive cu impact asupra industriei, pentru trezirea intrebarilor in randul participantilor.   Jurizare   Cel mai mare succes al festivalului tine de atragerea creativilor din agentii independente internationale. Juriul Premiilor FIBRA a fost prezidat de Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5 New York), pe care l-am castigat in urma unei nebunii de campanie intitulata "Droga versus Bogusky". In urma procesului de jurizare a celor 371 de lucrari inscrise / 724 case-uri - in cele 14 categorii ale competitiei festivalului, juriul a selectat shortlist-ul competitiei si, mai apoi, castigatorii.   Despre prima impresie legata de campaniile romanesti si procesul de jurizare a lucrarilor, Kevin Brady a declarat: "Am vazut cum incercati sa faceti lucruri multe cu resurse putine. E vorba, in special, de utilizarea creativa a diferitelor canale media - Creative Use of Media a fost categoria cea mai puternica din punctul nostru de vdere. Gasiti solutii originale, fie de ordin tehnologic, fie de insight.[...] Un lucru important pe care l-am luat in considerare pe parcusul jurizarii a fost daca proiectele au fost reale, vizibile. Nimeni nu vrea sa premieze work fake."   "E tare sa vezi ca in festival au fost inscrise peste 700 de lucrari, ceea ce inseamna ca vreti sa faceti lucrurile sa se intample si e misto, asta inseamna ca oamenii vor sa fie mai buni tot timpul. Ceea ce e bine pentru intreaga piata. […] E interesant, in acelasi timp, cum puteti lua un lucru mic si sa-l faceti mare fara prea mult efort - si asta se vede in toate categoriile de new media si social media care duc creativitatea la extrem fara un buget mare", a precizat Bruno Luglio.   Castigatorii   In cadrul festivalului, juriul a acordat 21 de Gold-uri, 27 de Silver-uri, 42 de Bronze-uri, 3 premii Grand FIBRA, 1 Premiu Special si 5 premii pentru: Clientul Anului, Campania Anului,Agentia Anului, Copywriterul Anului si Art Directorul Anului. Au fost acordate 3 Gold-uri, 3 Silver-uri si 3 Bronze-uri in cadrul sectiunii Young FIBRA dedicata tinerilor creativi sub 30 ani, care au avut ocazia sa lucreze pe brief-uri reale "starnite" de URSUS si Carrefour. Agentia Anului 2016 la Premiile FIBRA este McCann Worldgroup Romania, iar proiectul ales de juriu pentru Campania Anului a fost Cohn and Jansen JWT - "Purity Test" pentru AQUA Carpatica. Copywriterul Anului este Sandra Bold (McCann Worldgroup Romania), iar Miruna Macri este Art Director-ul Anului 2016. Clientul Anului este Vodafone Romania.   Despre Premiile FIBRA   Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creativ.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2