Stiri

250

Pretul, gustul si brandul depasesc etichetarea nutritionala

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit Foodnavigator.com, pretul, gustul si brandul anuleaza eticheta nutritionala cand vine vorba de ce anume determina consumatorii sa achizitioneze un produs si nu altul, dupa cum arata un proiect recent de cercetare al Consiliului European de Informatie (EUFIC).

Organizatia a reanalizat evidenta stiintifica publicata intre 2007 si Martie 2012 despre influenta etichetarii nutritionale in comportamentul consumatorilor de produse alimentare si bauturi. Cercetatorii EUFIC au probat baza publica online de date Pubmed si Reteaua de Cercetare Sociala si Știintifica pentru publicatiile stiintifice privind etichetarea nutritionala si obezitatea . Ei au concluzionat ca, cumparatorii stiu indeajuns incat sa fie capabili sa foloseasca diferitele scheme nutritionale pentru a identifica optiunile pentru produsele cu nivel scazut de calorii, dar le lipseste motivatia ca sa ia atitudine fata de acest aspect. Pretul, gustul si brandul primeaza cu mult in a influenta decizia de cumparare a consumatorilor, declara EUFIC.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2