115
Deschis la Amsterdam, targul "World of Private Label", organizat de Asociația Producătorilor Private Label, anunta prezenta a peste 4.300 de companii prezente la standuri, alaturi de nu mai putin de 60 de pavilioane naționale și regionale. Produsele expozantilor includ alimente proaspete, congelate și refrigerate, produse alimentare uscate, băuturi, precum și categoriile de bază non-alimentare, inclusiv produse cosmetice, de sanatate si frumusete, de uz casnic și de bucătărie, ingrijirii auto, gradina, articole de menaj și bricolaj. Acest „spectacol” de produse este împărțit în hale de produse alimentare și nealimentare separate pentru a ajuta vizitatorii sa profite la maximum de timpul lor. Una dintre "actritele" acestui spectacol al pietei este compania romaneasca Josi Logistic, prezenta la eveniment pentru a identifica oportunitati de dezvoltare a afacerilor. De la targul din Amsterdam, domnul Andrei Stoian-Director General al firmei, ne-a transmis: „Ne pregatim sa abordam canalul de desfacere IKA, si in acest scop vrem sa analizam indeaproape tipul de produse PL ( private label) si profilul categoriilor de consum din lactate, astfel ca la randul nostru sa dezvoltam produse impreuna cu producatorii / procesatorii romani, reusind sa oferim consumatorului nostru un portofoliu variat la raft. Prezenta noastra are drept scop identificarea oportunitatilor privind inovatiile in zona de profil , impartasind totodata celor din tara din experienta celor care activeaza la cel mai inalt nivel”. La randul sau, doamna Simona Alecu- Marketing and Export Affairs Josi Logistic, a completat: „Desi marca proprie la origine este plasata in categoria low-cost, astazi asitam la o evolutie a acesteia pana la cel mai inalt nivel, adica, cel Premium. Acest targ international vine sa sublinieze chiar acest fapt. Suntem, fireste, atenti la pret, dar azi acordam o atentie sporita gustului, ingredientelor, trasabilitatii, termenelor de valabilitate si, mai ales, ca produsele sa fie sigure din punct de vedere alimentar. Astazi simtim ca inovatia din marca privata refelecta tot mai mult raspunsul la nevoile si asteptarile consumatorilor nostri. De aceea, ne dorim produse si gusturi unice care sa ne identice si sa ne plaseze in preferintele clientilor, consolidand imaginea Josi Logistic de partener de afaceri care promoveaza calitatea, sub toate aspectele ei.”