Acționarul majoritar al companiei anticipează ca obiectiv principal creșterea cifrei de afaceri, pe care o estimează la 20 milioane euro, până în anul 2015. În același timp, sunt de amintit principalele obiective, în privința vânzărilor:
Societatea Prodlacta deține, pe lângă unitatea de producție din Brașov și o rețea de zece magazine proprii, alte două fabrici de brânzeturi situate în Făgăraș și Homorod, ultimele aflate din 2010 în conservare. Datele de la Bursa de Valori București (BVB) arată că acționarul majoritarProdlacta este grupul JLC, care prin intermediul JLC Chișinău și JLC Germany deține 58,55% din acțiuni. Administrația pentru Administrarea Activelor Statului deține 5,8%, în timp ce Asociația salariaților deține 13,48% din acțiunile Prodlacta. JLC mai activează, pe lângă domeniul lactatelor, în comerț, transporturi și construcții. După un an și jumătate de administrare specială, Prodlacta a ieșit din insolvență în luna mai 2013. În intervalul ianuarie – septembrie a anului trecut, Prodlacta a raportat pierderi de 6,88 milioane lei, la o cifră de afaceri de afaceri de 18,3 milioane lei. Acționarii au aprobat, în 3 noiembrie majorarea capitalului social, pentru acoperirea pierderilor contabile ale producătorului, cu 17,6 milioane lei. Pentru anul acesta, compania și-a bugetat reucerea pierderilor de aproape patru ori și dublarea veniturilor.