Kearney Blue, un producător de brânzeturi artizanale din Irlanda de Nord a dezvoltat un ambalaj pentru retail ca parte a strategiei sale de creștere rapidă a vânzărilor în magazinele de specialitate, precum si in alte magazine independente din Marea Britanie si Irlanda. Compania a lansat de curand brânza albastră de 225 g cu un pret recomandat pentru retail de 7.38 euro, informează Dairy Industries. Kearney Blue, lansată în 2010 de către Paul McClean, este o brânză semi-dură având o textură pufoasă și o aromă distinctă. Aceasta a câștigat o medalie de aur pentru noua categorie de brânzeturi la Expoziția Internațională a Brânzeturilor din Nantwich în 2012. Noul ambalaj pentru retail al Kearney Blue asigură o viață la raft de trei luni pentru produs. A fost creat cu scopul de a reflecta atenția pentru brânzeturi care evocă imaginile pereților de piatră sau a morilor de piatră din Mourne Mountains, Down, Irlanda, locul de origine al acestei categorii de brânzeturi.