140
Refresco Gerber este un îmbuteliator european major pentru băuturi răcoritoare și sucuri de fructe, pentru retaileri și clienții de marcă. Marcel Janssen, director de fabricație al grupului a declarat ca este important pentru companie să fie la curent cu noile evoluții - dar cererile retailerilor, consumatorilor și brandurile trebuie să fie luate în considerare, informează Dairy Reporter. Evoluția tehnologiilor de prelucrare poate deschide ușile pentru noi produse și categorii de produse - dar cum se face saltul de la concept la convenție? Întrebarea aceasta a fost explorată de către experții în cadrul seminarului online Tratamente pentru Băuturi și Lactate, care a a avut loc săptămâna aceasta. "Primim în ce mai multe cereri de cumpărare de la clienți pentru produsele sănătoase - cum ar fi apele cu vitamine, sau băuturi cu mai multe sucuri, ingrediente naturale, sau ingrediente lactate, precum și fără conservanți", a spus Janssen. "Ne uitam la toate tipurile de tehnologii și suntem conștienți de toate posibilitățile, dar în cele din urmă, avem nevoie de un client pentru lansare astfel încât să începem o nouă investiție." Richard Walton, director de cercetare și dezvoltare la gigantul japonez de produse lactate Meiji Co, a declarat ca firma se străduiește să construiască relații cu furnizorii. "Cel mai important lucru care cred ca este diferit de o companie japoneză precum și de unele companii din alte țări este că vom încerca să construim o relație bazată pe încredere cu partenerii noștri, iar acest lucru ia în considerare o lungă perioadă de timp", a spus el. "După ce vom dezvolta o relație toate părțile vor vedea un beneficiu și totul va merge bine." "Noi încercăm să fim cât de proactivi cu putință, vom încerca să anticipăm nevoile sau nevoi punctiforme mai bune pe care oamenii nu le-au realizat încă", a spus Walton. El dă exemplu brandul Meiji, Delicious Milk (Oishii Gyunyu). Produsul a fost creat cu un deceniu în urmă, prin inovație în tehnologia de procesare - și încă este un brand major puternic in Japonia.