Stirieye

347

Retail: carrefour schimba imaginea mezelurilor pe marca proprie
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Potrivit brandprivat.ro, recent lansatul salam banatean aduce o noua imagine brandului privat Carrefour.

De provenienta romaneasca, articolul este prezent la raft sub forma feliata, in ambalare standard de 100g. Suflul nou adus de produs nu se limiteaza doar la schimbarea de design. In spatele acestuia regasim cateva mentiuni care denota o abordare aparte a produslui. Astfel, pe langa procentul de carne, trecut la capitolul ingrediente, pe ambalaj sunt mentionate numarul feliilor existente in pachet dar si un aspect din tehnologia de fabricatie a produsului: "afumat cu fum natural". Includerea unor astfel de mentiuni pe ambalaj este menita sa creeze imaginea unui produs de calitate superioara, intarind astfel increderea consumatorului in sigla "calitate Carrefour", aplicata pe produs.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.