Reteaua Succes este pentru Targu Jiu si judetul Gorj ceea ce este Mega Image si Shop&Go pentru Bucuresti si imprejurimi. Cu o pozitie dominanta in retailul din Gorj, Succes vrea sa se extinda in orasele mari din sudul tarii mizand pe un concept de magazine de proximitate adresat intregii familii, pe care incearca sa-l imbunatateasca cu fiecare noua inaugurare, informeaza Magazin Progresiv. Magazinul Succes, deschis la finele anului trecut pe Strada Unirii in centrul orasului Targu Jiu, este una dintre cele mai noi unitati comerciale din reteaua de retail a grupului Succes, controlat de omul de afaceri Nicolae Sarcina. Situat la parterul unui bloc, magazinul este pozitionat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea grupului. Pana anul trecut, spatiul a fost inchiriat unei banci, iar inainte de 2010 aici a functionat tot un magazin din reteaua Succes. Cu noul magazin, reteaua mizeaza pe traficul pietonal din zona centrala a orasului, dar si pe institutiile de invatamant din imprejurimi, in apropiere fiind o scoala generala, un liceu si sediul Universitatii Constantin Brancusi. "Avem in jur de 1.000 de cumparatori pe zi in acest magazin, iar valoarea medie a bonului de casa este de 18 lei. Suntem insa in continuare in perioada in care ne atragem clientii", precizeaza Catalin Calinoiu, Director Marketing la Succes Nic Com. Pentru gestionarea acestor clienti, magazinul a fost dotat cu o a treia casa de marcat cu servire rapida, in apropierea careia sunt plasate snacks-urile, dulciurile vrac, produsele de patiserie si bauturile racoritoare - categorii-destinatie pentru elevii si studentii din zona.( mai multe pe www.magazinprogresiv.ro)